تغییرات جدید در اجرای ارزشیابی معلمان

تغییرات جدید در اجرای ارزشیابی معلمان

یکی از اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گفت: به معلمان مهرآفرین بی منت بها داده می شود و این حداقل قدمی است که می توان برای رضایت نسبی این بستگان برداشت تا با این اقدام انگیزشی در کلاس حاضر شوند.

کیجومارت سارمدیوال تصریح کرد: معتقدم فرآیند آموزشی فرآیندی چند بعدی است که در آن منابع و عناصر انسانی موثر تنها به معلمان محدود نمی شود، بلکه از مدیران و معاونین مدرسه گرفته تا حتی سرویس مدرسه و قطعا کادر اداری و آموزشی مورد توجه قرار می گیرد. دستیاران معلم …

وی افزود: هرکسی که در فرآیند آموزشی نقش ایفا می کند باید در فرآیند نمره دهی یا معادل آن با احتساب افزایش دریافتی لحاظ شود.

سرمدی وله با بیان اینکه ستاد آموزش و پرورش به عنوان هسته برنامه ریزی باید به عنوان مجری انگیزه لازم را داشته باشد و دولت نیز این امر را بپذیرد، گفت: با وجود اینکه منابع محدودی داریم اما هر مبلغی را می توان در این حوزه هزینه کرد. این یک سرمایه گذاری سودآور و مطمئن خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه جامعه است و باید با نگاه مدیریتی و رویکردهای نوین در جهت بهبود فرآیندهای آموزشی تلاش کند، خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان در مجلس تصویب شده و آموزش و پرورش باید در اجرای آن سلیقه ای عمل کند، خفه شو و اطاعت کند. قانون.

یکی از اعضای کمیته اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان برنامه باید به تعهد خود در خصوص حق الزحمه معلمان عمل کند، افزود: در نحوه پرداخت حق الزحمه کارکنان دولت دچار سردرگمی شده ایم. در حالی که هیات مدیره بانک ها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلأهای قانونی یا اختیارات غیر قابل توضیح بلافاصله پس از صدور حکم، این گونه پاداش ها را دریافت می کنند، معلمان از فروردین 1400 منتظر دریافت پاداش پس از پایان خدمت هستند.

وی گفت: اگر این موضوع حل نشود از ابزار نظارتی خود استفاده می کنیم و وزیر باید در این زمینه نقش فعال تری داشته باشد.

سرمدی وله افزود: معتقدیم عدم پرداخت پاداش پایان خدمت به معلمان به دلیل تورم و کاهش ارزش پول ملی نوعی ظلم به معلمان است و امیدواریم به زودی پاداش پایان خدمت این عزیزان اعطا و پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید