تغییر زمان «طرح ترافیک» از امروز/ ترافیک سنگین در بزرگراه ها

ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780598

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور صوفیه از تغییر زمان محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک از امروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در گفتگو با موضوع آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب – شرق باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی. در مسیر غرب به شرق شهید ستاری و شیخ فضللا در مسیر غرب به شرق رحمانی ترافیک وجود دارد.

سرهنگ رنجبر گفت: در بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) جنوب مسیر شمال. مسیر گلشندوست، بزرگراه صدر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در قطعه حکیم به همت، مسیر غرب به شرق در جاده مخصوص از گلها. و در مسیر غرب به شرق بزرگراه از چیتگر و آزادگان شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی راهور پایتخت خاطرنشان کرد: تردد در آزادی در مسیر غرب به شرق استاد معین و جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی و جانبازان در هر دو مسیر انجام می شود. سنگین.

وی گفت: از امروز 10 آبان طرح ترافیک از ساعت 7:30 شروع و ساعت 17 خاتمه می یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید