تفاهم نامه بسیار خوبی برای توسعه و همکاری دو کشور با فدراسیون قطر امضا شده است.

ساعت: 19:53
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790710

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال معتقد است که تیم ملی در بهترین شرایط قرار دارد و با تجهیزاتی که در اختیار او قرار می گیرد، این تیم به راحتی به جام جهانی می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، بهرام رضاییان، یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال گفت: و همین موضوع نتایج درخشانی را به دنبال داشته است. با حمایت دکتر سعید محمد از تیم ملی بانوان جزیره کیش مقرر شد امکانات و زیرساخت های بیشتری برای اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره فراهم شود که بدون شک عملکرد و نتایج درخشانی را به همراه داشت.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران بازی های خود را به زور و با استفاده از بازیکنان قدرتمند و قدرتمند انجام می دهد. امیدوارم بازی هایی که در ایران برگزار می شود، صعود به جام جهانی را نهایی کند و صعود به کشور عزیزمان را جشن بگیرد.

رضاییان در خصوص مسائل مالیاتی نیز گفت: خوشبختانه بخشی از مسائل مالیاتی حل شده و باید از دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکر کنم. در واقع از طریق ایشان هماهنگی های لازم را با جناب آقای دکتر سید احسان هندوزی وزیر محترم اقتصاد انجام داد تا بخشی از مشکلات ما حل شود و در نهایت به فوتبال کمک شود. این در حالی است که سال ها اهمال در زمینه مالیات وجود دارد که باید یکی پس از دیگری برطرف شود تا به شرایط مناسب بازگردد.

وی در خصوص تعهدات فدراسیون فوتبال در سال 98 گفت: بحث بعدی تعهدات و وعده های فدراسیون فوتبال در سال 95 بود که بخشی از آن مربوط به حضور بانوان در باشگاه ها و مسابقات باشگاهی است. در ورزشگاه ها «بی شک این موارد نیازمند همدلی بیشتر در حوزه های مختلف فرهنگی است تا بتوانیم موانع را برطرف کنیم.

در پایان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون با تشکر و قدردانی از رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تفاهم نامه مناسب با فدراسیون فوتبال قطر برای توسعه فوتبال بین دو کشور، گفت: هفته گذشته رئیس فدراسیون فوتبال قطر نامه فدراسیون ممکن است برای هر دو کشور در زمینه‌های زیرساخت، آموزش، تیم‌های ملی، داوران، آموزش و سایر مسائل متقابل باشد. بر همین اساس از زحمات آنها در توسعه دیپلماسی فوتبال تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید