تفرش زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر را ندارد


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855063

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

بیاتی با تاکید بر اینکه انتظار می رود مدیران استان مرکزی و شهرستانی برنامه ریزی جدی برای جذب سرمایه داشته باشند، گفت: تفرش شهری قدیمی و با دستاوردهای بزرگ است و می تواند مقصد گردشگری خوبی برای کشور و استان مرکزی باشد اما اینطور نیست. . زیرساخت های لازم را داشته باشد و سرمایه گذار نیز در این فرآیند مشارکت داشته باشد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان اراک گفت: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه در حوزه خدمت رسانی انسانی هستند.

بیاتی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب شاخص های خدمت به مردم را مشخص کرده اند که باید جدی گرفته شود، گفت: همه باید کمک کنند تا شرایط ایجاد شده در جراحی اقتصادی کشور به خوبی اعمال شود.

وی ادامه داد: همه باید بدانند که شهدا پیرو اعمال و رفتار ما هستند و باید با روحیه جهادی و انقلابی برای رسیدن به زندگی شهدا شبانه روزی تلاش کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم جواب خون پاک شهدا را بدهیم باید خوب فکر کنیم و برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از شرایط بحرانی عبور کنیم.

بیاتی افزود: هر دستگاهی در استان که نیاز به تماس با وزارتخانه ها در خصوص مسائل خود داشته باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان مرکزی فرماندار شهرستان اراک نیستند و باید همه شهرستان ها را ببینند و برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنند که سفرهای شهری منظم داشته باشند، خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی مدیران نباید صرفا یک ماموریت باشد بلکه باید انجام شود. برنامه ریزی مشکلات

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نیازهای شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان شناسایی و به سند تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه با اراده و برنامه می توان همه مشکلات را حل کرد اما متاسفانه امروز در استان مرکزی اراده ای برای جذب سرمایه گذار وجود ندارد و این مهم به عنوان یک شعار است، ادامه داد: کارکنان نه تنها سرمایه گذار را جذب نمی کنند، اما می گویند توجه به این مشکل امری جدی است.

بیاتی با تاکید بر اینکه انتظار می رود مدیران استان مرکزی و شهرستان برای جذب سرمایه گذاری برنامه ریزی جدی داشته باشند، گفت: تفرش شهری قدیمی و با دستاوردهای بزرگ است و می تواند مقصد گردشگری خوبی برای کشور و استان مرکزی باشد اما اینطور نیست. . زیرساخت های لازم را داشته باشد و سرمایه گذار نیز در این فرآیند مشارکت داشته باشد.»

وی با بیان اینکه دانشگاه تفرش توسط وزیر علوم به عنوان دانشگاه مستقل اعلام شد و این دانشگاه می تواند برای کشور و استان مفید باشد، گفت: 200 هکتار از زمین دانشگاه به پارک های علم و فناوری و 200 هکتار به گلخانه مورد نیاز اختصاص یافت. سعی کنید این مجموعه ها را تشکیل دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید