تفکیک جنسیتی موتورسواران در مشهد؟ / علم الهدی: پیگیر توزیع زمین موتورسیکلت بانوان هستم

تفکیک جنسیتی موتورسواران در مشهد؟  / علم الهدی: پیگیر توزیع زمین موتورسیکلت بانوان هستم

روز جدید علم الهدی در دیدار وزیر ورزش با بیان اینکه باید به ورزش بانوان توجه و حمایت بیشتری شود، بر اهمیت توجه به حقوق بانوان در ورزش تاکید کرد و گفت: در حوزه ورزش با رویکرد همه اقداماتی که انجام می دهند. باید در جهتی باشد که حقوق برای زنان نیز قائل است. به فضل الهی در مشهد الرضا (ع) این هدف تا حد زیادی مورد توجه قرار گرفته است; تا جایی که من شخصاً به موضوع اختصاص زمین برای موتور سیکلت برای بانوان پرداختم و همچنین خوشبختانه تعدادی از پارک های بالای 5 هکتار در مشهد هم اکنون مجهز به قسمت ویژه بانوان هستند و بانوان می توانند با آرامش در آنها به ورزش بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر توجه و حمایت بیشتر از ورزش بانوان، بر اهمیت توجه به حقوق بانوان در ورزش تاکید کرد.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان افزود: در حوزه ورزش رویکرد همه اقدامات باید به سمتی باشد که حقوق زنان را نیز تضمین کند. فیض در مشهد الرضا (ع) تا حد زیادی به این هدف پرداخته شده است.

وی ادامه داد: تا جایی که من شخصاً در خصوص اختصاص زمین برای موتورسیکلت بانوان نگران بودم و همچنین خوشبختانه تعدادی از پارک های بالای پنج هکتار در مشهد هم اکنون مجهز به قسمت مخصوص بانوان هستند و بانوان می توانند در آنها استراحت کنند. صلح “ورزش.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به جوانان کشور و حمایت از این استعدادها تضمین کننده آینده انقلاب و کشور است، گفت: در نامگذاری آن نیز مورد توجه قرار گرفته و به عنوان رویکردی اساسی مطرح می شود. .

وی ادامه داد: بر این اساس وزارت ورزش باید پایگاهی برای حضور جوانان و کشف استعداد نیروی کار جوان کشور باشد که با توجه به توانمندی های مشهدالرضا(ع) از این شهر می توان به عنوان محل اجرای طرح ها وزارت ورزش و جوانان.

علم الهدی با تاکید بر تقویت رویکردهای آموزشی این وزارتخانه در حوزه جوانان گفت: موضوع جوانان یک موضوع مقطعی است که باید به طور کامل توسط وزارت رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت به آن رسیدگی شود. علم به نظام بانکی باید به صورت متمرکز تعامل داشته باشد.«سازمان را درک کنید و هرکسی که با جوانان کشور در زمینه های مختلف از جمله اشتغال زایی، وام حمایتی، ازدواج یا مسکن درگیر است باید خدمتگزار آنها باشد.

وی گفت: وزیر ورزش باید وزیر استعداد یابی باشد. این امر می تواند منجر به کشف استعدادهای بی پایان نیروی کار جوان در کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید