تقلب فرهنگیان در رتبه بندی معلمان را فاش کردند

تقلب فرهنگیان در رتبه بندی معلمان را فاش کردند
این خبرگزاری به مشکلات طرح ارزشیابی معلم اشاره کرد و نوشت: معلمی با 9 سال سابقه خدمت از شهرستان ارزوئیه در استان کرمان درباره رتبه خود می گوید: رتبه ای برای من تعیین نشده است. من در صلاحیت های تخصصی، عمومی و تجربی رتبه 3 را کسب کردم، اما در صلاحیت های حرفه ای با تایید مدیر مدرسه نمره پایینی کسب کردم.

مواردی مثل شرکت در اردوهای جهادی یا موسسات خیریه ممتاز بود و باید مدارک و مدارک را آپلود می کردیم اما آیا فردی که به موسسات خیریه کمک می کند از آنها گواهی می گیرد؟ برخی از معلمان در دوران کرونا بسیار تلاش کردند تا تلفن همراه در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند، آیا مدرکی دال بر این اقدامات دارند؟

در رتبه بندی فرهنگیان مشکلات زیادی برای نمره دهی وجود داشت و نمی توان معلمان مقاطع مختلف تحصیلی را با یک فرم ارزیابی کرد، حتی برخی از افراد به روش های غیرقانونی برای جمع آوری مدارک متوسل شدند، مثلاً برای ثبت یک مقاله پول پرداخت کردند. به نام آنها یا دریافت مدرک از مؤسسات خیریه. ! معلمی در روستا و مناطق فقیر نشین که فقط به کیفیت کار اهمیت می دهد فرصت شرکت در مسابقات و جمع آوری مدارک را ندارد آیا معلم بودن امتیاز نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید