تقویت ورزش همگانی و قهرمانی از برنامه های اولویت دار مدیریت شهری است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; علیرضا کریمی شهردار اراک صبح امروز سه شنبه 12 آبان ماه سال جاری در مراسم افتتاح چهار پروژه ورزشی و فرهنگی در اراک گفت: تقویت ورزش همگانی و صیانت از شهر اراک از برنامه های اولویت دار اراک است. شهرداری”.

کریمی بیان کرد: در این راستا از ابتدای امسال سه زمین چمن مصنوعی در این شهرستان به بهره برداری رسیده و ایجاد چهار زمین چمن دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پروژه هایی که امروز در اراک به بهره برداری رسید، گفت: زمین چمن مصنوعی پارک آزادی به مساحت 800 مترمربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 300 میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی در کوی ولیعصر(عج) در مساحتی به مساحت. 1000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 12 و نیم میلیارد ریال پارک تخصصی شطرنج در اراک در زمینی به مساحت 1570 متر مربع در شهرک صنعتی اراک با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 510 میلیون ریال احداث شده است. سال

کریمی بیان کرد: پارک تریال به عنوان اولین پیست تخصصی و موضوعی رشته دوچرخه سواری اراک در فضایی به مساحت 2500 متر مربع در پارک فاطمیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به مدت 11 ماه راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید