تلاش مدیران بازار سرمایه برای ثبات و رشد بازار سهام / خروج سرمایه از بازار سهام تورمی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی ، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب ؛ وی در مورد وضعیت آشفته بازار سرمایه در سال های اخیر و از دست دادن سهامداران گفت: ما باید بپذیریم که برخی از مشکلات مربوط به دولت قبلی است و می پذیریم که مسائل اقتصادی چیزی نیست که بتوان یک شبه حل کرد. ، اما آنها باید با متخصصان و متخصصان مشورت کنند. “این بازار را تثبیت و توسعه دهید.

نماینده مردم دلیجان و محلات افزود: واقعیت این است که عوامل متعددی در بازار سرمایه موثر هستند و باید وزن همه عوامل تعیین شود و نباید اجازه ایجاد اختلال در این بازار داده شود .علاوه بر آسیب جدی به بازار بازار سرمایه ، این نیز تورم را افزایش می دهد.

سلیمی تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید با رهبری جدی وارد موضوع بازار سرمایه شوند و اجازه وقوع رویدادهایی مانند فرار سرمایه را ندهند.

وی ادامه داد: بازار سرمایه را نباید رها کرد و اقدامات لازم را باید از طریق جلسات تخصصی و استفاده از نظرات کارشناسان در نظر گرفت و از طرف دیگر شرکت های ذی نفع با حمایت به موقع اجازه ندهند ضررهای قابل توجهی رخ دهد.

عضو دفتر پارلمان تأکید کرد: برخی از مشکلات بازار سهام مربوط به برخی مسائل مانند قطع برق است ، زیرا این رویداد قطعاً در برخی از شرکت ها مضر بوده و نباید از این موضوع غافل شد ، بنابراین کسانی که دارای کمبود برق برای چندین سال آنها قطعاً مقصر هستند ، زیرا تعاملات در بازار سرمایه بسیار پیچیده و به هم پیوسته است.

سلیمی خاطرنشان کرد: باید در تصمیمات مسئولان اجماع وجود داشته باشد نه در تصمیم گیری مردم ، همانطور که در گذشته تصمیمات مدیران بازار سرمایه باید آنقدر بالغ و از حمایت کارشناسان برخوردار باشد که شاهد این شوک ها در فروشگاه نباشیم. به

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید