تلاش کارکنان باید در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت سیستان و بلوچستان / 28 هزار شغل؛ تعهد استان در سال جدید


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811668

آیت الله مصطفی مهامی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های زیادی دارد اما پنهان است که ستاد برای استفاده حداکثری از این ظرفیت ها تلاش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ آیت الله مصطفی مهامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار رئیس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: دولت در قدرت است، معطل نکردن، حل مشکلات و رفع موانع بر سر راه آنها مهم است.

وی افزود: اگر کارکنان فکر کنند مشکل مردم مشکل آنهاست قطعا موانع و دغدغه های کمتری در سطح جامعه وجود خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان گفت: نقش افرادی که در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمت می کنند بسیار مهم است زیرا جامعه هدف آنها گسترده است و گروه های تاثیرگذار در اقتصاد، صنعت و اشتغال را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان شایسته بهترین خدمات هستند و امیدواریم با تلاش دست اندرکاران بیش از پیش برای مردم پرتلاش تلاش کنیم.

28000 نفر تعهد به کار سیستان و بلوچستان در سال 1401.

حامد آرامش سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: این استان در سال 1401 با توجه به تقسیم بندی و تعهدی که وزارت متبوع انجام داده باید زمینه اشتغال را فراهم کند. 28000 نفر

حامد آرامش افزود: این میزان اشتغال با تلاش و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی دست اندرکار اشتغال محقق می شود و امیدواریم این رویکرد در سال 1401 منجر به جهش اشتغال در سیستان و بلوچستان شود.

وی تاکید کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور نظارت و پیگیری تعهد از سامانه «نظارت» رونمایی کرده است که عملکرد روزانه استان های کشور را به صورت آنلاین ارزیابی می کند.

دبیر کارگروه ویژه اشتغال استانی گفت: حدود 2500 تعاونی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با برنامه هایی که در نظر داریم امیدواریم در سال آینده سهم عمده ای در صادرات استان داشته باشند.

آرامش گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در سال آینده به شدت مورد حمایت قرار می گیرد، حوزه کسب و کار داخلی در استان است، زیرا با توجه به فرصت ها و مزیت های منطقه ای و جغرافیایی سیستان و بلوچستان، در هر نقطه از استان گسترش خواهد یافت. این منطقه با کمترین قیمت

وی همچنین به فعالیت شرکت های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه اکتشاف، استخراج و فرآوری برخی معادن در استان اشاره کرد و افزود: به ویژه استان سیستان و بلوچستان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید