تلویزیون Conductor Shake House / سریال های جدید آنلاین هستند


ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876856

با آغاز فصل تابستان قرار است سریال های جدیدی به کنداکتور رسانه ملی اضافه شود اما خلاصه این سریال ها به نام تهیه کنندگان نشان می دهد که هنوز تا تحول در تلویزیون فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به زودی با شروع فصل تابستان شبکه های مختلف سیما سریال های جدیدی را به مجریان خود اضافه خواهند کرد.


«مستران» از سوم تیرماه روی آنتن شبکه اول است


f3126cf9 b882 412c 9207 4077f373814e خبر خاکستری

فصل اول سریال «رستوران» پنجشنبه 2 تیرماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

فصل اول سریال مستران به کارگردانی مسعود آپارور و سید جمال سید خاتمی و تهیه کنندگی عطا پناهی از پنجشنبه پخش می شود.از شنبه 2 تیرماه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما آغاز می شود. سریالی که باید جایگزین «ولایت عشق» شود.

«مستران» در بیش از 13 لوکیشن مختلف تصویربرداری شد و فصل اول این سریال در 26 قسمت با نگاهی به داستان های کهن ایرانی ساخته شد.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه‌کا، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، جادرلاها حدادی شادانی بازیگرانی که در فصل اول مقابل دوربین قرار گرفتند. “مستران”.


شبکه 2 “دولت زرد”.


9d18ca1a c5f0 4ea5 b82e 829e46139826 خبر خاکستری

فصل دوم سریال «وضعیت زرد» به تازگی از شبکه دو سیما پخش شد و تاکنون 6 قسمت از آن پخش شده است.

در ادامه پخش خلاصه فصل اول وضعیت زرد، بینندگان شبکه دو سیما از شنبه تا پنجشنبه به تماشای فصل دوم این سریال به تهیه کنندگی مسعود ملکی معروف و کارگردانی مجید رستگار می نشینند.

در فصل اول «وضعیت زرد» شاهد داستانی بودیم که بر اخراج یک مهندس گریز از مرکز از سازمان انرژی اتمی تمرکز داشت و داستان های دیگری حول آن ماجرا می چرخید.. بیان مضامینی با مضامین اجتماعی، اقتصادی و مجازی به زبان طنز نیز در دل داستان های این مجموعه قرار دارد..

طرح داستان این سریال دارای خطوط سیاسی است و خط داستانی و شخصیت های آن شامل شش شخصیت محوری است که هر کدام شخصیت ها، داستان و خطوط خاص خود را دارند..

مهران رجبی، مریم سعادت، زین عابدین تگی پور، بهار داورزنی، حسام خلیل نژاد، آرش ماهانکیا و مهدی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند..


«آقای قاضی» برای آخر هفته ها


119a0a27 6530 416d 8bba 710b05d00095 خبر خاکستری

سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه کنندگی احمد شفیعی از 19 خرداد از شبکه دو کنداکتور پخش می شود. این سریال فقط روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 22:30 روی آنتن شبکه دو سیما می رود و تاکنون 4 قسمت از آن پخش شده است.

«آقای قاضی» یک درام دادگاهی با بازی بهزاد خلج است که تمامی قسمت های آن با پلان های واقعی اقتباس شده است..

فیلمنامه این سریال که در 42 قسمت تولید می شود توسط 12 نویسنده جوان به کارگردانی سید محمد حسینی نوشته شده است. بیش از 300 بازیگر در این سریال حضور داشتند که همگی برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شدند.


تازه وارد شبکه سه


ff7d629d a633 4f9f a1aa e73b24b3e74f خبر خاکستری

سریال یازده قسمتی «تازه وارد» به تهیه کنندگی محمدجواد موحد شب گذشته 26 خرداد ماه روی آنتن شبکه سه رفت.

حسن حبیب زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت کارگردان جوان «جدید» هستند..

در این سریال با موضوع خانواده که به تولد کودکان می پردازد، بازیگرانی از جمله رضا بنف سخا، محمد نادری، آشا محرابی، شیوا حنیاگر، بهنام شرفی، امیرمحمد زند، سپیده هداوردی، مریم حدارعلمی، امی علی علی عامل هاشمی، سید طهمورث سنجری، مهری علاآقا، شکوفه عزیزی، نگین فیروزمنش، زهرا داوودنژاد، نیلوفر هوشمند، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد، مهدیه نساج، سهی بانو ذوالگوگادانو، هادی و. محیا اسناوندی و بیژن خراسانی در این سریال اپیزودیک ایفای نقش کردند. حسین شهبازی، آیلین جاهد، آندیا جعفری، عرفان برزین و آرش دهگان «تازه واردان» هورسال هستند..


شبکه پنج سیما و «تاریخ یک شهر»


08016a0e 05c0 4152 ac49 edb1e936a6ce خبر خاکستری

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمدرضا آهنج از چهارم تیرماه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «تاریخ یک شهر» یکی از سریال های دهه 80 بود که در دو فصل 26 قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی عسگر فرهادی از سال 1378 تا 1380 از شبکه پنج سیما پخش شد و اکنون پس از 20 سال. پیمان عباسی نسخه جدیدی از سریال او را بر عهده گرفت.

فرشید محمودی تهیه کننده این سریال درباره فصل های قبل می گوید: متنی نوشتم و مودبانه از عسگر فرهادی اجازه خواستم و گفتم اگر نظری دارید بفرستید. یکی از دوستان که مدیر تولید فرهادی بود، متن ترانه را برای او فرستاد و او برای او در فصل جدید برنامه آرزوی موفقیت کرد.

در این سریال دانیال عبادی، هلیا امامی و امین ایمانی به عنوان گزارشگر در شهرستان حضور دارند و علی دهکردی جایگزین فرامرس صدیگی در فصل قبل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید