معرفی سریال های پاییزی جدید تلویزیون/رهبری ضبط می شود


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899885

از امروز و با آغاز ماه ربیع الاول، کنداکتور تلویزیون در خانه ای جدید ضبط می شود و سریال جدیدی از رسانه ملی پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قرار است بعد از ماه صفر باشد هادی تلویزیون نوار در یک حرکت جدید و سریال موارد جدید روی آنتن می آیند. ایجاد سرگرمی یکی از رسالت های اصلی رسانه ملی برای عموم مردم است که پخش فیلم و سریال در رأس این ماموریت سرگرمی قرار دارد.

با توجه به تیزرهای پخش شده از تلویزیون و اخبار منتشر شده در رسانه ها، رهبران شبکه هایی که سریال های شبانه دارند به زودی تغییر کرده و سری جدید برنامه ها روی آنتن می رود. در زیر مروری مختصر داریم سریال پاییز که باید در شب توسط بینندگان معمولی تلویزیون اشغال شود.


8b73f5aa b599 41bc 8615 7541410f83ad خبر خاکستری


سریال پلیسی برای شبکه اول

سریال «عملیات رعد» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی علی یاور به شبکه اول سیما می رود.

این سریال پلیسی که از ابتدای مردادماه با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر و سازمان صدا و سیما در سکوت خبری به سر می برد، از 23 مهرماه همزمان با نیروی انتظامی از شبکه یک سیما پخش می شود. هفته نیرو

مجید واشقانی، مهدی زمین پرداز، هادی دیباجی، آریستو خوش رزم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگران این سریال هستند..

تصویربرداری این سریال در تهران ادامه دارد و تدوین و صدابرداری به صورت همزمان توسط عوامل سازنده انجام می شود..

«عملیات رعد» درباره ماجراهای هیجان انگیز عملیات شعبه ویژه فرجا است که در 10 قسمت از شبکه یک سیما پخش می شود و در خلاصه داستان آمده است: یک گروه تروریستی قصد تخریب و ایجاد می کند. ناامنی در ایران که تیم ویژه ای از این پس برای مقابله با آن اقدام خواهد کرد. مجموعه «عملیات تندر» یکی از محصولات هفته فرجه موسسه هنری ناجی است.


4c2585c1 7465 41af ae7d 93c66f872f83 خبر خاکستری


پرویز فلاحی پور بدون هیچ نشانی به سمت آتش سرد می رود

پرویز فلاحی پور که در سریال «بی نشان» به عنوان خبرنگار در خانه های بینندگان شبکه سه حضور داشت، به زودی با سریال «آتش سرد» رهبر کنداکتور شبکه دو سیما می شود.

سریال «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفضلی و تهیه کنندگی علی مهام 18 مهر شنبه هر شب ساعت 21:30 روی آنتن می رود..

سریال درام «آتش سرد» یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره پسری به نام فرید است که پدر و مادرش را در یک تصادف از دست داده و حالا نصف یک کارخانه بزرگ را به ارث می برد. محسن تاجیک، شوهر عمه فرید، که قیم قانونی اوست، متوجه دستکاری در حساب های کارخانه می شود و اتفاقات بر همین اساس رخ می دهد.

پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا اشماهار، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی و… از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. در 30 قسمت 45 دقیقه ای هر قسمت به شبکه دوم سیما می رود.


11cb1216 9873 41eb a017 693703c87eb0 خبر خاکستری


«هیچکس» از امشب تماشا می شود.

بیهمگان به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی از امشب چهارشنبه 15 مهرماه روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور آمده است: امیرعلی پس از آزادی از زندان سعی می کند سال های از دست رفته را جبران کند و زندگی جدیدی برای خود بسازد اما سرنوشت او را با شرایط متفاوتی رقم زده است. و برای رسیدن به خوشبختی مجبور است با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند»

مهدی سلطانی، نسرین بابایی و محمد صادقی یوون که توفیقی را در سریال افرا همراهی می کردند، این بار برای ایفای نقشی متفاوت مقابل دوربین مهدی رضایی قرار گرفتند. سمیرا حسن پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هجی‌آزاد، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، جلیل فرجاد، مهسا باقری، افسانا ناصری، علی کاظمی و علیرضا نعمت‌اللهی از دیگر بازیگران این سریال و خاطره‌ای زهرا فکور صبور هستند. به نظر زنده است او آخرین بازی خود از این سری را به نمایش گذاشت.


920fcc5e ab69 4669 b016 5fd16d43d10c خبر خاکستری


«آتش سوزی در گلستان» دوباره روی آنتن می رود

مجموعه تلویزیونی «آتش در گلستان» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی که اسفندماه سال گذشته از شبکه پنج سیما پخش شد، از این شبکه بازپخش شده و یکشنبه ۱۹ مهرماه بازپخش می شود.

آتش گلستان یک ملودرام سیاسی برگرفته از شخصیت مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ است و داستانی عاشقانه، زنانه و حماسی را در سال 1358 در روستای مرزی رستم واران کردستان روایت می کند.

مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ که مادربزرگ انقلاب نامیده می شد از چریک های مسلح و زندانی سیاسی دوران رژیم پهلوی بود که در دوران تبعید امام خمینی (ره) به پاریس محافظ شخصی خانواده امام خمینی (ره) بود..

مرجان قمری در این سریال نقش مرضیه حدیدچی را بازی می کند. او پیش از آن در فیلم های «عصبانی نکن» و «متری شیش و نیم» بازی کرده بود.

پانته آ سیروس، مرجان قمری، مهران نائل، فریدون محرابی، فرید قبادی، داریوش فیضی، مهری آل آقا، محمدولی فورتون، امیدشاندی، علی اکبر اسانلو، مجید کریمی، آرزو تجنیا، نسرین احمدخانی، احمد لشینی، فرهاد و علی‌بی ، اعظم کبودیان الهام نورانی، مریم نورانی و شهرام شکیبا بازیگران سریال آتش سوزی در گلستان هستند..


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید