تماس بیش از 578 هزار شهروند قزوینی با 110

وی افزود: فرجه آماده دفاع از ارزش های جامعه در هر نقطه از ایران اسلامی است و در مقابله با اشرار تا حدی پیش رفته است که جان گرانقدر خود را فدا کرده است. از زمان تشکیل این نیروی نظامی تاکنون 13200 شهید، 31000 جانباز و 200 آزاده تقدیم آن شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس با مجرمان و متخلفان نظم و امنیت مقابله می کند و برای آسایش مردم آماده هر گونه فداکاری است و خدمت به مردم را بالاترین وظیفه خود می داند.

قزوین یکی از امن ترین استان های کشور محسوب می شود

وی با بیان اینکه تلاش همکاران فرجه قزوین را به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل کرده است گفت: در حال حاضر پلیس قزوین موفق شده بالاترین امنیت را برای شهروندان خود فراهم کند.

سردار ابراهیمی با اشاره به رشادت های فرج در حوادث اخیر کشور اذعان داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند امروز شما (پلیس) امنیت و آرامش مردم را تامین می کنید و به معنای واقعی شما هستید. مجاهدان در راه خدا، سربازان ولایت در فرجه، مسئولانی با انگیزه هایی هستند که موانع قدرت را یکی پس از دیگری برطرف می کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: فرجا در اغتشاشات اخیر در استان قزوین برای برقراری و برقراری نظم و امنیت 107 مجروح بر جای گذاشت اما اجازه نداد فتنه گران آسایش را از شهروندان سلب کنند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی با وجود چالش های موجود در منطقه از امنیت کافی برخوردار است، هرچند دشمنان ما در 43 سال گذشته تلاش کرده اند به بهانه های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی بین مردم و دولت فاصله ایجاد کنند. انواع شورش ها و تحریم های شکننده و ظالمانه و ایجاد تفرقه، اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و در نظر ملت تحقیر شدند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: نیروی انتظامی با رهنمودهای رهبر انقلاب جان تازه ای یافته و روحیه مضاعفی به آن تزریق شده است و البته باید توجه داشت که فرماندهی انتظامی استان قزوین همواره از راهنمایی و پشتیبانی نماینده برخوردار است. مقام معظم رهبری در استان در مأموریت های مهم و حساس، استاندار محترم، سپاه پاسداران و نمایندگان مردم در شورای اسلامی از ایشان بهره بردند و استفاده کردند.

تماس بیش از 578 هزار شهروند قزوینی با 110

در ادامه سردار ابراهیمی به اعتماد، حمایت، حمایت و اعتماد شهروندان به پلیس مقتدر استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 578 هزار و 940 تماس با مرکز در 110 استان انجام شده است که یک به طور میانگین روزانه 902 تماس با پلیس در مجموع 161 هزار و 254 تماس منجر به اقدام عملیاتی و حضور همکاران در محل و 261 هزار و 940 تماس منجر به مراجعه و ارجاع شهروندان و همچنین 3 هزار و 680 تماس غیرقابل حل و غیرمرتبط شناسایی شد.

وی با توجه به دستگیری، کشف و انهدام انواع مواد مخدر، کشف و ضبط صدها قبضه سلاح جنگی و شکاری در یک سال گذشته، افزود: نیروی انتظامی لحظه ای از خدمت رسانی به مردم در کلانتری و کلانتری کوتاهی نکرده است. کلانتری مانند سال گذشته در مجموع 41299 پرونده تشکیل و رسیدگی شد.

سردار ابراهیمی در پایان گفت: صدور 7800 مجوز تردد، 28640 مورد تعویض پلاک و کشف 93 درصد جرایم سایبری توسط پلیس فتا نیز بخشی از اقدامات پلس از هفته ناجا تا امروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید