تمامی نیروی انسانی و امکانات فنی و تجهیزات سپاه الغدیر در حال خدمت رسانی به سیل زدگان یزد است.


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886279

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: از روز گذشته تمامی پرسنل و تمامی نیروهای مهندسی، فنی و امکانات سپاه الغدیر در حال خدمت رسانی به سیل زدگان یزد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در پی وقوع بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرهای مختلف استان یزد، نیروهای سپاه الغدیر نیز در آماده باش و مشغول خدمت هستند، اظهار داشت: بیش از 100 گروه از بسیجیان سازمان یافته جهادی به همراه تمامی سربازان و سربازان سپاه الغدیر از روز گذشته در نقاط مختلف استان مستقر شده و در کنار سایر نیروهای خدمتگزار در حال کمک رسانی به مردم هستند و همچنین تمامی پایگاه های بسیج سراسر استان فعال و آماده خدمت رسانی هستند. تحویل هستند

وی ادامه داد: با توجه به دستور تخلیه فوری ساکنان بافت تاریخی شهر یزد، تمامی ورزشگاه های متعلق به سپاه و همچنین حسینی طرالله آماده پذیرایی از ساکنان این مناطق هستند.

زارع کمالی در پایان با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات مهندسی سپاه الغدیر اعم از بیل مکانیکی، لودر، بتن کشی، یدک کش و … در نقاط سیل زده استان مشغول به کار هستند، اظهار داشت: می خواهم این اطمینان را به مردم بدهم. مردم و همشهریان عزیزان تا پایان این بحران در کنار تک تک آنها خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات این سیل برای مردم نجیب یزد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید