تمام تلاش های حماس برای شکستن محاصره نوار غزه است


ساعت: 23:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917530

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: این جنبش برای شکستن محاصره وحشیانه نوار غزه هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه دوشنبه به مناسبت سالگرد تأسیس این جنبش تاکید کرد که حماس سیاست را با مقاومت می آمیزد.

کانال تلگرامی حماس به نقل از حنیه اعلام کرد که اسرا یکی از اولویت های حماس و مردم فلسطین و مقاومت است و تا زمان آزادی به کار خود ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر کرانه باختری با توطئه هایی برای گسترش نفوذ رژیم صهیونیستی مواجه شده است. وی تصریح کرد: اگر کابینه آینده رژیم صهیونیستی معتقد باشد که می تواند برنامه های خود را در بیت المقدس و کرانه باختری اجرا کند، توهم است.

این نماینده حماس خاطرنشان کرد: قدس محور جنگ با دشمن صهیونیستی است و تا زمانی که مسجد الاقصی آزاد نشود «شمشیر قدس» به غلاف خود باز نخواهد گشت.

هانیه تاکید کرد: مقاومت یک شعار نیست، بلکه یک گزینه است و در کنار آن باید وحدت ملی محقق شود. حماس نیز آماده اجرای توافقات در این زمینه است.

وی با بیان اینکه حماس تمام تلاش خود را برای شکستن محاصره وحشیانه نوار غزه به کار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مرحله بعدی، مرحله آزادسازی، امید همراه با کار است.

دیدگاهتان را بنویسید