نفتالی بنت از دور جدید درگیری ها با حماس در نوار غزه می ترسد


زمان: 07:52 ساعت
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808903

برخی منابع صهیونیستی گفته اند که رویدادهای منطقه شیخ جره می تواند به دور جدیدی از تنش ها با حماس در نوار غزه منجر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین الیوم، رسانه های عبری گزارش دادند که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیم آن را دارد که وقایع شیخ جرا، دور جدیدی از تنش ها را با غزه برانگیزد.

یک منبع سیاسی اسرائیلی که نفتالی بنت را در سفر به بحرین همراهی می‌کند، گفت رویدادهای منطقه شیخ جره می‌تواند به دور جدیدی از تنش‌ها با حماس در نوار غزه منجر شود.

منابع گفتند: این ترس واقعی وجود دارد که وقایع شیخ جراء اوضاع منطقه را ملتهب کند.

این منبع که بسیاری معتقدند خود نفتالی بنت است، از اعضای کنست خواست از اقدامات تحریک آمیز خودداری کنند و از تشدید تنش ها در اورشلیم خودداری کنند.

ده ها شهرک نشین صهیونیست یکشنبه شب با حمایت نیروهای اشغالگر به فلسطینی های ساکن در منطقه شیخ جره قدس اشغالی حمله کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که 31 فلسطینی در درگیری یکشنبه شب با نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی زخمی شدند. در جریان این درگیری ها 12 فلسطینی توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند.

ده‌ها خانواده در منطقه شیخ جرا همچنان با تهدید پاکسازی قومی و اخراج اجباری به عنوان بخشی از پروژه‌های اسکان مجدد مواجه هستند، زیرا شهرک نشینان همچنان به این محله حمله می‌کنند و مقامات صهیونیستی اقدامات خودسرانه برای جابجایی آن انجام می‌دهند. شهروندان فلسطینی گام برداشته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید