تمسخر سنگین حسن روشن به پرسپولیسی ها

تمسخر سنگین حسن روشن به پرسپولیسی ها

حسن روشن در مراسم افطار سردار روجانیان لحظاتی از دربی 1352 را بیان کرد که برای اذهان فوتبال مدرن شگفت انگیز و خاطره انگیز است که نشان از هوش و دانش وصف ناپذیر فوتبالیست ها و مدیران ایرانی گذشته دارد.

حسن روشن در تاج گلی می گوید مرحوم پرویز خسروانی، مدیرعامل سابق باشگاه تاج، برای مرحوم علی عبده، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس فرستاد! فردا روز ششم…

حسن روشن در این خصوص گفت: در روزهایی که به برخی مدیران استقلال و پرسپولیس و اطرافیان آنها در سیستم مدیریتی احمق خطاب می شود، قطعاً بازدید مجدد از این اتفاق جذاب خالی از لطف نیست، چگونه مدیران این دو باشگاه از سطح بالایی برخوردار هستند. فرهنگ. مرحوم پرویز خسروانی در روز ششم برای علی عبده تاج گل فرستاد.

حسن روشن در پایان گفت: زمانی که بازیکنان تیم تاج پس از دریافت شش گل از پرسپولیس دچار شکست روحی و ناراحتی شدند، بازیکنان تیم پرسپولیس به سمت آنها رفتند. آنها به جای اینکه در دربی های امروز یک بر صفر جشن بگیرند، انگار فینال جام جهانی را برده اند، بازی را ۶ بر صفر بردند، اما پس از مدتی شادی به سراغ بازیکنان تاج رفتند و از آنها دلجویی کردند. حتی بازیکنانی را که به دلیل ناراحتی روی زمین نشسته یا دراز کشیده بودند را بلند کردند!

دیدگاهتان را بنویسید