تمسخر سنگین یک پرسپولیسی به علیرضا بیرانوند؟!

تمسخر سنگین یک پرسپولیسی به علیرضا بیرانوند؟!

رحمان احمدی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال قبل از بازی با کره جنوبی گفت: فکر می کنم تیم ملی ایران با آرامش به کره جنوبی سفر کرد. این تیم نتایج خوبی کسب کرده و هیچ فشاری روی تیم ما نیست. بازی های ایرانی و کره ای همیشه حساس بوده اند اما این بازی برای کره حساس تر است. زیرا آنها مدتهاست در رتبه بندی پایین تر از ایران هستند و می خواهند پیشرو باشند. پایین تر از ایران بودن برای کره ای ها خوب نیست و با فشار و استرس بیشتری وارد میدان می شوند.

دروازه بان سابق تیم ملی که در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی 2014 سئول مقابل کره به میدان رفت و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و باعث صعود ایران شد، گفت: نمی توان شرایط این دیدار را با بازی فردا در ساعت 24 مقایسه کرد. مثل بازی با استرالیا بود، اگر برنده نمی شدیم، فرصت جبران نداشتیم، نمی توانیم فشار را تحمل کنیم، این آرامش به تیم ملی کمک می کند.

دروازه بان سابق تیم ملی با اشاره به وضعیت گلزنان ایران برای دیدار با کره، تاکید کرد: بیرانوند مدت هاست در اردوها حضور دارد و می تواند به تیم ملی برسد. از طرفی عابدزاده مدتی است که بازی می کند و شرایط خوبی دارد. سیدحسین هم شرایط خوبی در لیگ داشت و دعوت شد. از نظر بدنی تیم ملی دروازه بان های خوبی دارد.

اگر استدلال شما برای دعوت نکردن پیام این است، لطفا بقیه دروازه بان ها را به نیمکت دعوت نکنید/ بازی ما با کره جنوبی مثل ایران و استرالیا بود.

مربی دروازه بان های سپاهان که سال گذشته با پیام نیاز در این تیم فعالیت می کرد، درباره دعوت نشدن از این دروازه بان گفت: در مورد دعوت از بازیکنان به تیم ملی نظری داریم. در نهایت به این نتیجه می رسیم که باید به نظر و سلیقه سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.«بیایید برویم و اعتراض نکنیم.اما اعتقاد شخصی من این است که بازیکنان دیگری که برای باشگاهشان بازی نمی کنند دعوت نشوند. اگر پیام دعوت نشود چون برای تیم باشگاهی اش بازی نمی کند.

وی ادامه داد: گلزنان بسیار خوبی در لیگ برتر و خارج از ایران داریم. البته تنها امیر عابدزاده در بین دروازه بانان لژیونر در تیم باشگاهی خود بازی می کند. اگرچه نمی توان نظر سرمربی تیم ملی را زیر سوال برد، اما در مورد چهره پیام باید بگویم که او به یکی از گلزنان خوب و آینده دار فوتبال ایران نیاز دارد و اگر بخواهیم سرمایه گذاری کنیم، نباید سرمایه گذاری کنیم. پیام را به تیم ملی دعوت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید