تمسخر جنجالی حسن روش به استقلال و بیرانوند

تمسخر جنجالی حسن روش به استقلال و بیرانوند

حسن روشن درباره علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خطیر را نمی دانم، فکر می کنم خطیر یعنی فرد خطرناک، خدای نکرده برای دشمنان خطرناک باشد. من فقط آنچه را که شنیدم می گویم. قائم مقام امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بود و فکر می کنم استراماچونی را هم آورد. ما از این مربی بدبختی های زیادی کشیدیم و این آقا مسبب این بدبختی ها بود. ابتدا باید برای مردم و رسانه ها توضیح دهد که چگونه استراماچونی آمد، چگونه رفت؟ چرا پاسپورتش در دستش بود؟ اما مردم فهمیدند که این کار کیست و شما نمی توانید از دست مردم فرار کنید. آرزوی ما خوشحالی هواداران است و کاری نداریم مدیرعامل کیست!

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشتند استقلال در فصل نقل و انتقالات حمایت خوبی نداشته باشد، گفت: خیر. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ای که می خواهند حداقل یک سال این باشگاه را اداره کنند باید افراد بی ارزشی باشند که نتوانند به خاطر مردم تیم خوبی تشکیل دهند. به جز این افراد، هیچ کس دیگری در حمایت نکردن از تیم فوتبال استقلال مقصر نیست. امید اول هواداران به خداست، سپس مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره.

خدا را شکر پول کافی برای خرید بیرانوند نداشتند!

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرپرست قبلی باشگاه استقلال برای آوردن بیرانوند تلاش کرده است، تصریح کرد: خدا را شکر پول کافی برای خرید بیرانوند را نداشتند! بیرانوند دروازه بان خوبی است اما استقلال به او نیازی نداشت. باید فکر کرد که از کدام نردبان بالا رفته و از آن محافظت کند. انسان باید بداند که اگر به جایی رسید فراموش نکند چه کرده و کجا بوده است. خیلی از این پیشنهادها را به ما دادند و به همین دلیل است که هنوز در بین مردم جای داریم.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی در ترکیه تاکید کرد: ایران کشوری چهار فصل است و به دلیل شرایط جوی و مشکلات دیگر نیازی به برگزاری اردوهای تیم های ایرانی در ترکیه نیست. در زمان ما که با عربستان بازی می کردیم اردوی ما در بندرعباس بود و اگر در مکان سرد بازی می کردیم در اردبیل اردو می زدیم. آیا در ایران نمی توان بدنسازی کرد؟ تیم باید برنامه داشته باشد و طبق برنامه کلی پیش برود. در فوتبال اروپا پول زیادی رد و بدل می شود اما درست خرج می شود.

حفظ بازیکنان سخت است و هنر می طلبد

روشن درباره جدایی دو بازیکن تاثیرگذار از تیم فوتبال استقلال گفت: حفظ بازیکن کار بسیار سختی است و هنر می خواهد اما وقتی بازیکنی قرارداد نداشته باشد می تواند برود. آنقدر استقلال و پرسپولیس را بدبخت کردند که آبرو و احترامشان از بین رفت، هرکسی که روزی آرزوی بازی در استقلال و پرسپولیس را داشت حالا به راحتی از این تیم های بزرگ ایرانی می رود. بازیکنانی که می خواهند زود بروند نباید به استقلال برده شوند. بازیکنانی که هیچکس از آنها خبر نداشت در این دو تیم محبوب به شهرت رسیدند اما ارزش این تیم ها را از بین می برند. بدی اش این است که آکادمی قوی وجود ندارد و اگر بازیکنی به تیم بزرگسالان برسد سریع فروخته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنها اجازه نمی دهند بازیکنانی که در این دو تیم بزرگ شده اند، نسبت به تیمشان جانبداری کنند. ما به پول فکر نمی کردیم و فقط می خواستیم بازی کنیم، اما حالا بازیکن گفت تا زمانی که دستمزد نگیرد بازی نمی کند. پیش از این استقلال و پرسپولیس از بازیکنان تیم اصلی خود استفاده می کردند و من از جوانان به تیم اصلی صعود کردم. باشگاه باید با بازیکنان قرارداد بلندمدت ببندد، نه تا زمانی که بازیکن مشهور شود و سپس به تیم دیگری برود. از آنجایی که باشگاه یک مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پاره وقت دارد، انتظار موفقیت استقلال را نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید