تمسخر عجیب ساپینتو در اروپا

تمسخر عجیب ساپینتو در اروپا

قرعه کشی مرحله دوم پلی آف لیگ کنفرانس انجام شد و طی آن تیم فوتبال قبرس آپوئل نیکوزیا که ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت خود دارد، باید به مصاف وویودینا صربستان برود.

پس از مراسم قرعه کشی، تیم صربستان با انتشار توییتی با ساپینتو شعار داد. در نیم فصل دوم و از هفته 20 فصل 13-2012، ساپینتو در یازده بازی پایانی هدایت ستاره سرخ بلگراد را برعهده گرفت و در هفته پایانی لیگ به مصاف وویودینا رفت.

هشت هفته اول برای ساپینتو مانند یک رویا گذشت و او موفق شد هشت بازی متوالی را برد. اما ستاره سرخ در سه هفته گذشته تسلیم شکست شده است، اولین باخت پرتغالی مقابل رقیب مستقیم پارتیزان.

پیش از این دیدار پارتیزان با 64 امتیاز پیشتاز بود و شاگردان ساپینتو 62 امتیازی بودند و با برد در این دیدار می توانستند به رده اول صعود کنند. اما این ناکامی و باخت در 2 هفته اخیر نیز باعث شد تا پارتیزان با 73 امتیاز قهرمان شود و ستاره سرخ نیز با همان 62 امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

آخرین شکست ساپینتو و ستاره سرخ برابر وویودینا در هفته گذشته بود. جایی که شاگردان این مربی پرتغالی با 3 گل مغلوب شدند. حالا حساب توییتری Voivodeena با انتشار توییتی از اوج این مسابقه و گذاشتن ایموجی خنده، خطاب به تیم آپوئل نوشت: از مربی خود بپرسید که آیا این مسابقه را به خاطر می آورد؟

آپوئل در 2 بازی رفت و برگشت در روزهای 5 و 12 آگوست باید به مصاف وویودینا صربستان برود. شاگردان ساپینتو در صورت پیروزی به دور سوم پلی آف لیگ کنفرانس خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید