تنها راه حفظ حقوق کشور در برابر آزار و اذیت، انتقام است


ساعت: 21:35
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854771

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تنها راه حفظ حقوق کشور در برابر مزاحمت ها چه در برجام، چه آژانس و چه در حوزه های دیگر، اقدام متقابل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شمهانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) در پی لغو حکم مصادره نفت ایران توسط دادگاه تجدیدنظر یونان در توئیتی نوشت: یونان در پی واکنش متناسب و مقتدرانه ایران به بازداشت غیرقانونی، رفتار خود را تغییر داده است. یک نفتکش به سفارش ایالات متحده، همراه با ده ها تجربه دیگر، نشان می دهد که تنها راه محافظت از حقوق یک کشور در برابر آزار و اذیت، چه در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، آژانس بین المللی انرژی اتمی و یا در جاهای دیگر، انتقام است.

به گزارش فارس، سه منبع آگاه پیشتر اعلام کردند که دادگاهی در یونان دیروز (چهارشنبه)، تصمیم اولیه دادگاه مبنی بر مجوز دادن به آمریکا برای توقیف بخشی از محموله نفتی ایران در یک نفتکش ایرانی در سواحل است. یونان.

سفارت ایران در آتن با اشاره به لغو حکم مصادره نفت ایران توسط دادگاه استیناف یونان اعلام کرد که تا اجرای کامل این تصمیم در دستور کار رایزنی های فشرده بین دو کشور باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید