آزار و اذیت دختران و زنان در پوشش دعانویسی / شعبده فروشی با ضمانت!

آزار و اذیت دختران و زنان در پوشش دعانویسی / شعبده فروشی با ضمانت!

روز جدید : برای هر مشکلی راه یا دعایی دارند اما قبل از انجام کاری باید پولی را به حسابشان واریز کنید تا مشکل مشکل را بنویسند و برای شما بفرستند، دعایی که هیچ کدام در زندگی شما اثری نداشته باشد. و اصلاً نماز نیستند.

اینستاگرام تا همین اواخر پر از صفحات فال و فال بود. کلاهبرداران ابتدا فال رایگان قهوه را هر روز در وب سایت خود قرار می دادند و با جذب مردم به خصوص زنان با ایجاد «فال VIP» مبالغ هنگفتی را جمع آوری می کردند. این افراد که هنوز بسیاری از آنها در اینستاگرام مشغول فالگیری هستند، اکنون به طلسم و دعا و حلال و بازگشایی و فال و طلسم عشق و محبت مشغول هستند و کلاه سر مردم می گذارند.

او هم کانال تلگرام دارد و هم صفحه اینستاگرام، ساکن یکی از استان های شمالی است و 24 هزار فالوور دارد. او با انتشار برخی دعاهایی که برای دیگران نوشته شده است، مدعی است که مراجعانش از دعا و نیایش او راضی هستند. این مرد در کانال تلگرامی خود مدعی است که در حال ساخت بزرگترین و قدرتمندترین طلسم به نام جامع التلیسمان است و به زودی آن را می فروشد. به گفته این مرد، طلسم ویژه را 2.5 میلیون تومان می فروشد و اگر هرکسی بخواهد باید مو به مو از دستوراتش اطاعت کند.

در این میان مرد میانسال مدعی است که کارش تضمینی است و اگر فردی به حرف او گوش کند به آرزوها و نیاتش می رسد. یک طلسم خاص نیز برای افرادی که از آن دور هستند ارسال می شود.

به ارمغان آوردن عاشق و معشوق تنها با 500 هزار تن!

در حالی که این روزها برخی از دختر و پسرهای جوان روابط شیرینی با هم دارند، برخی سودها از این موضوع سوء استفاده می کنند و با موعظه دعا، جوانان را فریب می دهند تا عاشق و معشوق را به هم نزدیک کنند.

یکی از آگهی دهندگان که مدعی معرفی دختر و پسر به فضای مجازی است به خبرنگار جامعه 24 گفت: دعای عشق و محبت داریم و به دختر یا پسر یاد می دهیم که چگونه او را شاد کند تا شریک زندگی اش. می‌توان گفت: «ما بابت این بسته ۵۰۰ هزار تن دریافت می‌کنیم، اما کارمان تضمین است، نماز ما صحیح نیست و فقط خودمان می‌دانیم که نماز چیست و به کسی نمی‌گوییم.

آزار زنان و دختران جوان

در حالی که امروزه نسل جدید گاه به فال و دعا و طلسم علاقه مند هستند، برخی سودها به سادگی جیب آنها را خالی می کند، اما در این میان دلالانی هم هستند که به بهانه های مختلف به آزار و اذیت زنان و دختران می پردازند. این افراد اساساً زنان را به بهانه نوشتن صلوات بر بدنشان مجبور به درآوردن لباس می کنند و سپس با تهدید آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

شکایت ما بررسی خواهیم کرد

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار جامعه 24 با بیان اینکه پلیس فتا در صورت برخورد با نماز و املا برخورد قانونی می کند، گفت: متاسفانه در بسیاری از موارد افرادی که به اشتباه تصور می کنند مرتکب جرم شده اند از این افراد شکایت نکنید

ایجاد و فروش بزرگترین طلسم در فضای مجازی / فروش طلسم با ضمانت!

وی افزود: در صورت شکایت مردم از این مجرمان سایبری، پلیس به این شکایات رسیدگی و با مجرمان برخورد خواهد کرد. ما در این زمینه هیچ امتیازی نخواهیم داد.

به گفته سرهنگ پاشایی، بهتر است مردم از همان ابتدا بدانند که چنین اقداماتی هیچ تاثیری در زندگی آنها ندارد و افراد برای کلاهبرداری چنین تبلیغاتی را در فضای مجازی انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید