فرضیه خودکشی در پرونده امیرحسین 16 ساله زرین دشتی / متهمان به اتهام آزار و اذیت محاکمه شدند.

فرضیه خودکشی در پرونده امیرحسین 16 ساله زرین دشتی / متهمان به اتهام آزار و اذیت محاکمه شدند.

روز جدید : رئیس قاضی استان فارس آخرین وضعیت پرونده این نوجوان زرین دشتی را تشریح کرد.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، رئیس کل دادگستری استان فارس در تشریح حادثه حمله به یک نوجوان 16 ساله در زرین دشت گفت: پس از مراجعه این نوجوان به دادسرا، ماجرای حمله را بازگو کرد. ، موضوع با حساسیت خاصی در دستور کار مقامات قضایی قرار می گیرد و پس از صدور دستور معاینه پزشکی قانونی توسط دادستان، اطمینان لازم برای حمایت از مقتول به دستگاه قضایی داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: پس از اطلاع مقامات قضایی در خصوص این حادثه، هماهنگی های لازم برای دستگیری سریع متهمان و متهمان به نام متوفی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند. این بدان معناست که موضوع ربوده شدن و مرگ این نوجوان و همچنین ضرب و جرح از سوی مراجع ذیصلاح قضایی در حال پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه نحوه فوت و علت فوت در دست بررسی دقیق و کارشناسی است، گفت: علل اولیه حکایت از خودکشی دارد اما آنچه مسلم است نظر نهایی در این مورد مستلزم اعلام نظریه پزشکی قانونی است. متخصص . خوب.

رئیس قاضی استان فارس با تاکید بر اینکه سایر اتهامات این پرونده از جمله ضرب و جرح و آدم ربایی با نگاه ویژه در حال رسیدگی است، گفت: اتهام آدم ربایی برای متهم تفهیم شده و این قسمت از پرونده در ساعت 13:00 رسیدگی و حکم صادر می شود. به دادسرای زرینداش مقرر گردیده پس از مشورت با دادستان، اتهامات وارده به عمل آید.

رئیس قاضی استان فارس بخش مهم این پرونده یعنی اتهام ضرب و جرح را در صلاحیت دادگاه کیفری استان عنوان کرد و گفت: جلسه توضیح اتهام با حضور وکلای متهم و متهم تشکیل شد. شاکی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان واقع در شهرستان داراب. رسیدگی به این پرونده در حداقل زمان قانونی ممکن و با رعایت موازین شرعی و قانونی در دستور کار دستگاه قضایی استان فارس قرار دارد.

رئیس قاضی استان فارس با بیان اینکه در دیدار با خانواده این نوجوان 16 ساله تاکید کردیم که این موضوع را با حساسیت خاصی دنبال خواهیم کرد، افزود: احقاق حقوق خانواده متوفی و مجازات قاطع، قانونی و بازدارنده عاملان این حادثه تلخ، هدف و اولویت ما در دستگاه قضایی است.» این یک استان است.

دیدگاهتان را بنویسید