متهمان این پرونده محاکمه و مجازات شده اند


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808746

سخنگوی سپاه با انتشار فایل صوتی درباره فرمانده سابق سپاه گفت: این سوال قدیمی است و در عین حال رسانه های عمومی از سوی سخنگوی وقت قوه قضائیه اطلاع رسانی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگوی و رئیس اداره روابط عمومی سپاه در گفت وگویی با اشاره به فایل صوتی قدیمی از دیدار فرمانده سابق سپاه با معاون اقتصادی سابق سپاه مبنی بر سوء مدیریت و تخلف در پرونده یک شرکت مرتبط بنیاد تعاون سپاه به گزارش رسانه‌های خارجی: «در 5 سال گذشته، دستگاه‌های نظارتی سپاه با روش‌های فعلی و مراقبت‌های مستمر، مظنون به سوء مدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های مرتبط با بنیاد تعاون سپاه بوده‌اند. مقامات با همکاری سپاه برای مجرمانی که در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند، احکام محکومیت صادر کرده است.

وی افزود: در عین حال موضوع از طریق رسانه ملی توسط سخنگوی محترم قوه قضائیه علنی شد.

سردار شریف درباره علت بازنشر این فایل صوتی در روزهای اخیر توضیح داد: مشخص است که این فایل صوتی در شب 22 بهمن و به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای ترمیم زخم های عمیق به جا مانده بازنشر می شود. در کالبد استکباری مجاهدت های سپاه و سردار شهید همیشگی آن سردار حاج قاسم سلیمانی به پایان رسید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ نقش و مسئولیتی در بنیاد تعاون سپاه ندارد، خاطرنشان کرد: سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی هراس دارد و این یک واقعیت غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید