تنها پمپ بنزین مهرستان به دلیل تصادف تعطیل شد/رانندگان کامیون نگران سهمیه سوخت نیستند


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880454

تعدادی از رانندگان کامیون در شهرستان مهرستان از تعطیلی پمپ بنزین این شهرستان از 17 تیرماه که مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است، گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شام ما; کامیون داران مهرستان چند روزی است که به دلیل خرابی و تعمیر نازل پمپ بنزین دچار مشکل شده و با استفاده از بستر فضای مجازی گلایه خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کرده اند.

به گفته رانندگان کامیون از هشتم به بعد به دلیل خرابی پمپ بنزین نتوانسته اند بنزین بزنند و از نبود برنامه ریزی برای رفع این مشکل گلایه دارند.

از سوی دیگر این موضوع باعث نارضایتی و مشکلاتی در خصوص حمل شن و ماسه و مصالح ساختمانی شد که برای بررسی صحت موضوع به سراغ فرماندار مهرستان رفتیم.

تعمیر نازل؛ علت تعطیلی جایگاه گازوئیل مهرستان

عبدالناصر درزهی فرماندار مهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پمپ بنزین مهرستان به دلیل معیوب بودن نازل ها مجبور به تعمیر شد.

وی افزود: بنابراین قرار بود تعمیر در 18 تیرماه به اتمام برسد اما به دلیل خرابی تعمیر زمان بر شد و پیش بینی می شود تا 22 تیرماه به اتمام برسد و مردم می توانند طبق روال عادی شارژ کنند.

فرماندار مهرستان تصریح کرد: در این مدت سوخت خودروها ذخیره شده و پس از تعمیر می توانند شارژ شوند.

درزهی با بیان اینکه از قبل به مالکان خودرو اطلاع رسانی شده است افزود: اطلاع رسانی از قبل انجام شده و به دلیل نبود مکان دیگری در این شهرستان چند روزی است که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا با افزایش نیروی تعمیراتی در این مکان تعمیر هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید