تنها چیزی که می تواند به پرسپولیس ضربه بزند

تنها چیزی که می تواند به پرسپولیس ضربه بزند

محتبی محرمی درباره پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس مقابل نساج در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بعد از سوپرجام که شکست خوردیم، بازی خوبی را از پرسپولیس دیدیم. این تیم درگیر مشکلات روحی و روانی مربوط به اتفاقات نقل و انتقالات بود و از این نظر وضعیت خوبی نداشت.
وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان نیازمند را جذب کند، گفت: نمی دانم شاید بی ادبی با پرسپولیس داشت. با آمدن رامین رضایان بخشی از مشکلات ما حل می شود. هر چه پول بهتر باشد، بهتر است.

محرمی ادامه داد: خیلی خوب بود که پرسپولیس نساجی را برد. نساجی یکی از بهترین تیم های لیگ است و خوب بازی می کند. مربیان این تیم آگاه هستند و فکر می کنم نساج به هیچ تیمی باج نداده و همیشه خوب بازی کرده است اما نمی تواند به پرسپولیس گل بزند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای قهرمانی دوباره چه کمبودی داشت، گفت: فکر نمی کنم چیزی کم داشته باشیم، البته اگر یک فینالیست به تیم اضافه شود خوب است. در بازی نساجی دو گل توسط هافبک ها به ثمر رسید و یک گل نیز توسط پاکدل به ثمر رسید که پس از مدت ها پای خود را به دروازه باز کرد. قهرمانی ششم در اختیار پرسپولیس است و هنوز شانس قهرمانی تیم های برتر وجود دارد. اول فصل گفتم تیم ها به هم امتیاز می دهند. هیچکس فکر نمی کرد اگر امتیازش کم نشود سپاهان آن عدد را از دست بدهد یا گلگهر در بالای جدول باشد. استقلال هم 100 درصد امتیازش را از دست می دهد. آنها بازی های سختی دارند و مقابل پرسپولیس بازی می کنند. حواشی نیز ممکن است رخ دهد و در این شرایط فقط حاشیه باعث سقوط تیم ها می شود.

محرمی در ادامه درباره اینکه آیا با اسکوچیچ در تیم ملی موافق است یا خیر، گفت: نتایجی که گرفته قابل قبول است. ما چهار بازی اول را بردیم. سپس با اقتدار از مرحله بعد به جام جهانی صعود کردیم. این تیم باید آمادگی خوبی داشته باشد، خوب بازی کند و از سوی مسئولان خوب حمایت شود نه اینکه فقط برای سوم و چهارم شدن گروه به جام جهانی برود. ما باید برای صعود از مرحله مقدماتی تلاش کنیم.

محرمی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در پایان دوران بازیگری خود در فوتبال ایران تمرین کند، گفت: این کار را دوست داشتم. من کلاس رفتم و درجه C گرفتم اما گفتند موهایت بلند است و من گفتم موهای بلند چیزی نیست، حالا بازیکنان هم ابروهایشان را بالا می برند و هم خالکوبی می کنند. نمی دانم باید چه کار می کردم. من میتونستم مدرک B و A بگیرم ولی معلوماتم خیلی بالاتر بود ولی گفتم برو پول بده و دیپلم بگیر ولی اگه کسی به من تیم نداد چه فایده؟ من مسائل را به صورت تئوری و عملی می دانستم و سر کلاس می رفتم. همون کلاس سی خیلی مفید بود، اگه دوره های پیشرفته میرفتم خیلی بهتر بود ولی نشد.

اولین چیزی که فوتبالیست سابق ایران در صورت مربی شدن به بازیکنانش گفت چه بود؟ گفت: خودت باشی، بازیت را انجام بدهی، ساده بازی کنی و مانع فوتبال نشو. خیلی از کارهای تاکتیکی به شرایط تیم و تیم مقابل بستگی دارد و می توان بازی ها را به تنهایی انجام داد. به هر حال من مربی نشدم و هنوز هم در فوتبال هستم. من در کنار تیمم هستم و بازی های تیم محبوبم (پرسپولیس) را تماشا می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید