تنها یک پمپ بنزین سهم 50 هزار شهروند ساکن فنوج است.


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897677

فاجعه بی پایان صف های طولانی برای تهیه باک بنزین، مردم فنوج را نگران می کند که وجود پمپ بنزین در این شهرک جوابگوی نیاز مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، مردم شهرستان فنوج از ناقص بودن پمپ بنزین های این منطقه گلایه دارند و می گویند به دلیل کمبود پمپ بنزین ساعت ها برای پرکردن خودرو باید منتظر بمانیم.

این مشکل باعث ایجاد صف های بسیار طولانی و در نتیجه سردرگمی و نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

موضوع صف های بنزین مدت هاست که به یکی از مهم ترین معضلات سیستان و بلوچستان تبدیل شده و باعث ناامیدی و ناراحتی مردم شده و اجرای چند مرحله اقدامات موقت کمکی نکرده است.

تعدادی از شهروندان فنوجی با بیان اینکه برای تهیه باک بنزین باید ساعت ها در صف های طولانی منتظر بمانند، گفتند: مسئولان امر برای حل این فاجعه ناتمام چاره ای اساسی بیندیشند، این موضوع مردم شهر را سردرگم کرده است. .

به گفته اهالی وجود تنها یک پمپ بنزین در این شهرک باعث طولانی شدن صف ها و ایجاد ترافیک سنگین شده است.

مشتاق احمد ریگی فرماندار فنوج در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این مشکل گفت: در این شهرستان تنها یک پمپ بنزین وجود دارد که در مرکز شهر قرار دارد.

وی افزود: اینجا جایی نیست که پاسخگوی نیاز یک شهرک حدود 50 هزار نفری باشد

فرماندار فنوج ادامه داد: برای افزایش جایگاه از 2 سال پیش سرمایه گذاران داخلی را جذب کردیم و از ظرفیت ریش سفید برای تحقق این امر استفاده کردیم.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده ایستگاهی در منطقه کتیج با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. اکنون باید مجوزهای لازم صادر و این ایستگاه هر چه سریعتر راه اندازی شود.»

ریگی تصریح کرد: با راه اندازی این ایستگاه بخشی از مشکلات از جمله صف های طولانی رفع می شود

فرماندار فنوج گفت: جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد و ایستگاه توسط سرمایه گذار داخلی در حال ساخت است تا مشکل مردم این شهرستان هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید