تهدیدها برنامه های جدی برای هوشمندسازی تهران دارند

ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781130

سخنگوی کمیسیون امور داخله و مشاوران گفت: شهردار تهران به تشریح برنامه های مدیریت شهری برای نمایندگان پرداخت و تاکید کرد که برای هوشمندسازی تهران تلاش می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله نجابت در تشریح جلسه عصر کمیته کشور و شوراها گفت: در این جلسه طرح ایجاد تشکل های صنفی مورد بررسی قرار گرفت و چند نفر از اعضای این طرح به تصویب رسیدند.

وی بیان کرد: در این جلسه درخواست دو نماینده برای تحقیق و تفحص در حوزه یگان های وزارت کشور با حضور معاون سیاسی وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون کشور و شوراها گفت: معاون وزیر کشور در این خصوص توضیحات لازم را داد اما در نهایت اعضای کمیسیون با درخواست رسیدگی به تقسیمات داخلی وزارت کشور موافقت کردند.

در این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز حضور داشت و در خصوص مدیریت شهری تهران و برنامه های شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک صحبت کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون کشور و شوراها نیز نظر خود را اعلام کردند و زاکانی پس از استماع نمایندگان نمایندگان تاکید کرد که به دنبال ایجاد هماهنگی برای اداره شهر تهران است و افق روشنی برای شهرداری تهران و شهرداری تهران می بیند. تهران را هوشمند کنید. اولویت ها این امر پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید