رئیس سازمان سنجش: آزمون های سراسری از سال 1403 برای هوشمندسازی و الکترونیکی برگزار می شود.

رئیس سازمان سنجش: آزمون های سراسری از سال 1403 برای هوشمندسازی و الکترونیکی برگزار می شود.

روز جدید عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: از سال 1403 آزمون های سراسری به صورت الکترونیکی و هوشمند برگزار می شود. وی گفت: از سال 1403 با اجرای این نوع آزمون، هر داوطلب می تواند ماهی یک یا دو بار در مسابقات علمی شرکت در آزمون شرکت کند و شانس حضور در دانشگاه مورد نظر را داشته باشد.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: از سال 1403 آزمون های سراسری به صورت الکترونیکی، هوشمند برگزار می شود.

عبدالرسول پور عباس در دیدار با ستاد آزمون سراسری کوم با بیان اینکه آزمون های سراسری با محوریت هوش و الکترونیک برگزار می شود، گفت: از سال 1403 با این نوع آزمون هر داوطلب می تواند هر ماه یک بار یا هر دو ماه یک بار آزمایش کند. با مسابقات تحقیقاتی شرکت و شانس آن برای بازدید از دانشگاه مورد نظر شما.

وی گفت: داوطلبان در هنگام برگزاری آزمون های هوشمند می توانند آزمونی را که شرکت کرده اند و از آن رضایت دارند به عنوان آزمون اصلی خود در نظر بگیرند.

پور عباس گفت: در نشست با ستاد برگزاری آزمون در کوم تمامی راهکارها برای برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری بررسی و تاکید شد که آزمون امسال به درستی برگزار شود.

وی گفت: در آزمون های امسال بهترین حوزه های آزمایشی را ترتیب داده ایم تا داوطلبان با اطمینان کامل در این مسابقه شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید