تهیه و توزیع غذای سرد در فروشگاه ها در ماه رمضان اشکالی ندارد


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820119

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع غذای سرد در فروشگاه ها در ماه مبارک رمضان مشکلی ندارد، گفت: اصناف دارای مجوز می توانند با چیدن شیشه در فروشگاه ها نسبت به توزیع غذای سرد اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ نوروزی رئیس پلیس امنیت ناجا با اشاره به آموزش پلیس در ماه مبارک رمضان گفت: یگان های صنفی پذیرای مسافران و افرادی که عذرخواهی شرعی دارند باید با رعایت ملاحظات خاصی نسبت به ارائه هرگونه غذا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همه اتحادیه های صنفی نمی توانند در ماه مبارک رمضان فعالیت کنند، گفت: اتحادیه های صنفی که قصد توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان را دارند باید از طریق اتحادیه خود به پلیس منطقه نامه بنویسند، بنابراین پلیس محلی. ممکن است نیازسنجی کند «صدور پروانه اشتغال در ماه مبارک رمضان برای این اتحادیه.

رئیس پلیس امنیت ناجا ادامه داد: مغازه داران برای حفظ حرمت این ماه هنگام توزیع آذوقه در ماه رمضان باید شیشه های خود را بپوشانند.

نوروزی افزود: توزیع مواد غذایی در فروشگاه های دارای مجوز ممنوعیتی ندارد، اما باید به دو نکته توجه کرد. اول اینکه غذا باید سرد باشد و دوم اینکه پنجره ها کاملا پوشیده شده باشند.

وی در پایان گفت: طبق قانون اگر اتحادیه یا افرادی حرمت این ماه را رعایت نکنند و اقدام به روزه گرفتن کنند، پلیس با آنها برخورد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید