تواضع ستاره پرسپولیس پس از درخشش

تواضع ستاره پرسپولیس پس از درخشش

تیم ملی پس از دو برد خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه به خانه بازگشت. وحید امیری ستاره تیم ملی در این دو دیدار در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از شرایط این تیم گفت: به مردم عزیز کشورمان که لایق بهترین ها هستند تبریک می گویم و دعای خیرشان برای ما فرستاده شد. آنها را در راه خوشحال کنید و به جام جهانی صعود کنید.

وی در پاسخ به اینکه صعود تیم ملی قطعی شده است، گفت: نه، هنوز قطعی نشده است اما خیلی به هم نزدیک هستیم.

ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به تمجید خبرنگاران از عملکرد عالی خود گفت: لطفاً لطفا. این مشکل برای همه بازیکنان بود. همه یک تیم بودیم و با تلاش بچه ها توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. خدا را شکر تا کنون هیچ بحث و میدانی را رها نکرده ایم. مردم ما به این شادی ها نیاز دارند و اگر خدا بدهد در این راه خوشحالشان می کنیم.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا بازی تیم ملی مقابل لبنان سخت بود، گفت: سخت نبود چون معتقد بودیم می توانیم بازی را جبران کنیم. اتفاقی گل زدیم و موقعیت های زیادی داشتیم. خدا را شکر بالاخره موفق شدیم برنده شویم.

وی با اعتراف به بی گناهی بیرانوند در پذیرش گل عجیب لبنان گفت: احساس می کنم چون دوربین VAR می تواند درست روی خط دروازه کنترل کند، در این صحنه فکر می کنم توپ از خط عبور کرده است. اما بخشی از آن بود.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در پاسخ به سوالی درباره داستان هایی که بازیکنان بعد از بازی با لبنان منتشر کردند، ترجیح داد موضعی نشان ندهد.

امیری با بیان اینکه به عنوان نماینده مسابقات قهرمانی کشور در تیم ملی عملکرد درخشانی داشته است، گفت: مهم نیست به نظر من هر کدام از بازیکنان بومی که بازی کردند این ویژگی را نشان دادند. خدا را شکر این اتفاق افتاد و نشان داد که سطح لیگ خانگی ما هم بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید