توزیع بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته کمک واقعی


ساعت: 21:05
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807167

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اعلام کرد:

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون یک میلیون و 315 هزار و 877 بسته کمکی در قالب 11 رزمایش بین نیازمندان و مجروحان ولیعهد توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر امشب در یازدهمین مرحله از سپاه سیدالشهدا(ع) تهران که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: 64 هزار بسته کمکی در قالب 60 تریلر همراه با محموله در بین نیازمندان. استان تهران توزیع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این 64 هزار بسته با کمک خیرین و مردم شهرستان های استان تهران به 100 هزار بسته افزایش یابد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به توزیع 104 هزار بسته معیشتی در دی ماه امسال، گفت: مرحله دیگری از این رزمایش در اسفندماه و در آستانه شب عید برگزار می شود، بنابراین در سه ماهه پایانی سال جاری سال «نزدیک به 190 هزار بسته توزیعی توسط سپاه سیدالشهدا در استان تهران توزیع شده است و امیدواریم 120 هزار بسته دیگر در شهرستان های استان تهران جمع آوری و توزیع شود.

سردار ذوالقدر تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، علاوه بر توزیع یک میلیون و 315 هزار و 877 بسته کمکی در شهرهای تهران و ذبح 9 هزار و 377 قربانی و توزیع گوشت آنها به خانواده‌های کم‌درآمد، 43 میلیارد تومان به صورت گروهی کمک های نقدی به گروه های دارای کمک نقدی اهدا شد. .

وی ادامه داد: توزیع 2 هزار و 149 جهیزیه بین جوانان روس، 6 هزار و 628 تبلت برای دانش آموزان، تولید 100 میلیون ماسک و توزیع 80 میلیون ماسک رایگان و نصب 40 کانکس لوکس برای تسریع روند واکسیناسیون در استان تهران از دیگر خدمات ارائه شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: با افزایش مراکز واکسیناسیون، بیماری یابی و مراجعه حضوری در قالب طرح شهید سلیمانی، خدمات بهداشتی و درمانی موثر بسیاری در استان تهران ارائه شده است. و ادامه دارند.”

سردار ذوالقدر تاکید کرد: افتتاح درمانگاه شهید نبوی شهرری برای خدمات رسانی به نیروهای مسلح و ساکنان آن از دیگر خدماتی است که در حوزه پزشکی توسط سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ارائه می شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید