توزیع عادلانه یارانه ها بر اساس اعتماد مردم و حمایت مدیریتی


ساعت: 23:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838554

وزیر فرهنگ گفت: مزیت مهم جریان انقلابی در انتقال صحیح پیام هاست و بر این اساس دولت مردمی صادقانه و شفاف کار بزرگ خود را برای اجرای طرح ملی ارتقای یارانه ها آغاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه رویداد ملی فهم که امروز جمعه در مشهد برگزار شد، گفت: یارانه ها علیه مردم شکسته شد. اما اکنون با اجرای این طرح ملی، مبلغ ریالی یارانه دولتی به خود مردم واریز می شود تا با صلاحدید خود هزینه کنند.

وی ادامه داد: در جریان انتخابات، برخی به آقای رییسی توصیه کردند که در سمت نظارت قوه قضائیه باقی بماند و وارد قوه مجریه نشود، اما ایشان معتقد بودند که باید به منشأ و ریشه فساد دولتی رسیدگی شود زیرا اکثر دعاوی اقتصاد این کشور است. این دوره با تاریخچه ارز 4200 تومانی مرتبط است که باعث افزایش اختلاف طبقاتی در جامعه شد.

اسماعیلی در ادامه تلاش های دشمنان برای زمینه سازی برای اجرای طرح ملی ترویج توزیع عادلانه یارانه ها گفت: دشمنان قسم خورده ایران تمام تلاش خود را می کنند تا مردم را از اجرای موفقیت آمیز این طرح ملی ناامید کنند اما در اطلاع رسانی کمیته این طرح ملی.» ما سعی خواهیم کرد این توطئه ها را خنثی کنیم.

اسماعیلی افزود: از سوی دیگر برای اعتمادسازی متقابل در این حوزه، دولت مردمی قبل از اجرای این طرح، پول را به حساب مردم واریز کرد تا این طرح مهم اقتصادی کشورمان ضمن جلب اعتماد مردم دولت انقلابی و با حمایت ولی فقیه «عملیاتی باشید.

وی در ادامه تاکید کرد: مزیت مهم جریان انقلابی در انتقال صحیح پیام هاست و بر همین اساس دولت مردمی با صداقت و شفافیت این طرح بزرگ، اجرای طرح ملی ارتقای یارانه ها را آغاز کرده است.

وی در پایان گفت: در اوایل ظهور تاج، رسانه‌های جبهه جهانی امپریالیسم حملات نابرابری را علیه ما آغاز کردند، اما امروز با واکسیناسیون ملی و کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری در ایران، همه این رسانه‌ها بی صدا.”

وی در عین حال گفت: اکنون باید دستاوردهای دولت مردمی را به گونه ای تبیین فریاد زد و پرچم این اثر در دست مراکز فرهنگی هنری است.

گفتنی است در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی فهم، «مشهد مقدس» به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهمه) رسما معرفی شد.

همچنین در پایان این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهدای رمضان در حرم رضوی و جانبازان این حادثه تلخ تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید