توزیع ۵۰ سیستم هوشمند در مدارس استثنائی و مراکز جامع سنجش استان اصفهان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی از توزیع ۵۰ سیستم هوشمند در مدارس استثنائی و مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام رشدی – تربیتی استان اصفهان خبر داد.



به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، روح  اله خزائی اظهار داشت: به دنبال پیشرفت تکنولوژی و تغییرات در تجهیزات الکترونیکی، به‌کارگیری این تجهیزات بروز و همگام‌شدن با آنها به‌عنوان لازمهٔ موفقیت دانش‌آموزان در همهٔ زمینه‌های زندگی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که یک کلاس دارای تجهیزات مختلف باشد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به‌راحتی می‌توانند به اطلاعات و دروس مختلف دسترسی داشته باشند و با معلمان خود به‌راحتی تبادل اطلاعات نمایند.

خزائی ابراز داشت: در چند سال اخیر هوشمندسازی مدارس بسیار موردتوجه آموزش و پرورش قرارگرفتن است و هماهنگی‌های لازم در این راستا از طرف آموزش و پرورش استثنائی استان با مدارس استثنائی سراسر استان انجام و دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر همین اساس اداره آموزش و اداره کل آموزش و پرورش استان نزدیک به ۵۰ سیستم هوشمند در ۴ مرحله در اختیار مدارس استثنائی و مراکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام رشدی – تربیتی استان اصفهان قرار داده است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید