توزیع 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور


ساعت: 21:04
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807187

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ایام الله از دهه فجر به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از 15 میلیون بسته کمکی در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، سردار رمضان شریف امشب در حاشیه مددکاری مؤمنان در حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین مولفه صلابت سپاه، داشتن فرهنگ دینی، اهل بیت علیهم السلام و اطاعت است. یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب توده مردمی است، لذا سپاه خود را خدمتگزار ملت می دانست و در همه حال ثابت می کرد که از خودگذشتگی مردم بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما در گام اول در عرصه استقلال، آزادی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بلندی برداشته است. همپیمانان منطقه ای آنها با عبور از موانع، فرصت های طلایی بزرگی برای توانمندسازی، حفظ امنیت و ادامه راه امام و اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ایجاد کردند.

سردار شریف گفت: طی چهل سال گذشته زیرساخت های بسیار خوبی در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و علمی برای ادامه گام دوم فراهم شده است و ملت هوشیار و آگاه ما مصمم به رصد وقایع جهان به ویژه سیاسی و اعتراف به دشمنان است. جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه امام و شهدا و به کارگیری و عملیاتی کردن آرمان های انقلاب به بهترین شکل ممکن است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران که فرزند امام و رهبری و فداکاری امت اسلامی در ایران محسوب می‌شود، با تجربیات فراوان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اشراف دفاعی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی مصمم‌تر از گذشته است. راهبرد، دکترین، عملیات و تاکتیک، مسیری را طی کنید که با کمترین هزینه بیشترین سود را برای امنیت پایدار کشور به همراه داشته باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار کارهای بزرگی که در حوزه های دفاعی، امنیتی و زیرساختی انجام داده است، همواره با رسیدگی به مردم و کمک به آنها در امر امرار معاش اقدام کرده است.

سردار شریف با اشاره به توزیع بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور، ادامه داد: تاج.

وی خاطرنشان کرد: این الگو، حرکت و روش برای دستیابی به شرایط پایدارتر در اقتصاد و معیشت مردم ادامه دارد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید