توزیع 21000 بسته معیشتی و آزادی 43 زندانی اجباری سپاه کرد

به گزارش راه دانا به نقل از کُردتودی، سردار سیدصادق فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن هفدهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبریک گفت. نشان دهنده ادامه راه شهدا و ائمه در این انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان یک سرباز در کنار دولت مردم این انقلاب در عرصه های مختلف به دنبال خدمت و جلب رضایت مردم است، افزود: امنیت پایدار در استان کردستان ساری جاری و پایدار است و به برنامه های توسعه ای اهمیت می دهد. و پروژه های جاری و استقرار کامل دولت انقلابی پیشرفت و افق روشنی را برای این ملت باز خواهد کرد و شاهد حل مشکلات مردم خواهیم بود.

سردار حسینی گفت: مردم در 43 سال گذشته در شرایط و حوادث سخت و متفاوت و در همه عرصه ها با تمام توان و حضور خود از این انقلاب و هستی آن دفاع کردند و باعث پیشرفت این انقلاب شدند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان گفت: در دو سال اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا بوده ایم و این بیماری زندگی بسیاری از هموطنانمان را چه از نظر زندگی و چه از نظر مالی تحت تاثیر قرار داده است. در این منطقه یکی از اقدامات مقام معظم رهبری به محرومان و مجروحان رسیدگی شد.

وی افزود: همکاری نزدیک سپاه با هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث تشخیص بیماری، آموزش، قرنطینه و واکسیناسیون روند خوبی بوده و امیدواریم به حد مطلوب برسد.

سردار حسینی گفت: در همین راستا امروز شاهد برگزاری هفدهمین رزمایش یاری وفاداری در استان کردستان هستیم که در این رزمایش 21 هزار بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد ریال در اختیار نیازمندان و نیازمندان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این برنامه مراسم آزادی زندانیان جرائم مالی در حال انجام است که در این مراسم 43 زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگردانده می شوند.

فرمانده قرارگاه استانی شهرامفار افزود: طی دو سال گذشته در بحث آزادی اسرا از سپاه بیت المقدس موفق شده است به 978 زندانی کمک های صادقانه و پرداخت بدهی آنها و منجر به آزادی آنها شود. انقلاب و هدف والای آن خدمت به محرومان و نیازمندان است.


سپاه در ارائه خدمات و محرومیت زدایی در همه عرصه ها پیشگام است

در این مراسم ابراهیم زارعی کوشا استاندار کردستان با بیان اینکه سپاه یکی از ارزشمندترین نهادهای انقلابی است که توسط امام خمینی (ره) تأسیس شد، افزود: بیش از چهار دهه از انقلاب و نظام نیاز به خدمت در هر نقطه از کشور است. کشور، کار جهادی بود، سپاه حضور موثر و پر رنگی داشت.

وی با اشاره به نقش سپاه در خدمت به مردم افزود: سپاه به دلیل اینکه در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کرد، امروز در راستای محرومیت زدایی فعالیت می کند و خدمتگزارانه خدمت می کند.

استاندار کردستان گفت: با انسجام و همکاری ایجاد شده بین دستگاه های اجرایی استان و سپاه در دوره جدید شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم استان خواهیم بود.

وی توزیع کمک های صحیح را گامی مهم در جهت جبران بخشی از مشکلات نیازمندان عنوان کرد و افزود: انتظار می رود این گونه فعالیت ها و اقدامات با جدیت بیشتری ادامه یابد.

در هفدهمین مرحله از توزیع کمک های واقعی، 21 هزار بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد تن توسط سپاه استان کردستان بین نیازمندان توزیع شد.

در این مراسم به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 43 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید