توسعه هوش مصنوعی متناسب با نیاز جامعه / اعتماد نخبگان و جوانان برای رفع موانع کشور

ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785503

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه باید در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت کنیم، گفت: وابستگی جهانی امروز به فضای مجازی نیاز ما به هوش مصنوعی را افزایش داده است، باید هوش مصنوعی را تسریع کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام محمدعلی قدس اسپور امام جمعه موقت سمنان در خطبه نماز جمعه با ابراز تاسف برای مردم مظلوم یمن گفت: حادثه یمن بسیار اسفناک است. او در مورد یمنی ها بسیار ترسو بود.

قدسپور با اشاره به مدرک تحصیلی انصارولا در یمن گفت: درست است که 30 درصد جغرافیای یمن در اختیار انصارولا است اما همین میزان 70 درصد مردم این کشور را پوشش می دهد. اگر استان مارب به دست انصارولا فتح شود، یک رویداد بزرگ جبهه مقاومت ایجاد می کند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه باید از گروه هکری آسا موسی تجلیل کرد، تصریح کرد: این گروه هکری کشوری را که ادعا می کند امنیت سایبری بالایی در دنیا دارد به فکر انداخته و اطلاعات زیادی را از دست می دهد. دادن.

وی با اشاره به هک کردن سیستم های امنیتی اسرائیل تصریح کرد: برای اولین بار با هک کردن سیستم های اسرائیلی به تمام نقشه های اطلاعاتی و شهرهای اسرائیل دسترسی داریم و اطلاعات زیادی از نقاط مختلف کشور و بخشی دریافت کرده ایم. از سیستم.” .

گاد اسپور دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان و دانشجویان را الگویی مناسب برای مسئولان دانست و گفت: مسئولان باید از این اقدام درس بگیرند و با برگزاری نشست هایی با دانشجویان و نخبگان، مشکلات را بررسی و نسبت به رفع موانع اقدام کنند. .

خطیب جمعه موقت سمنان با بیان اینکه هر جا به نخبگان و جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم، گفت: هر جا از جوانان و نخبگان بهره بردیم و از آنها کمک خواستیم و جوانان وارد شدند، بهترین موفقیت ها حاصل شد. «و مشکلات به طور کامل حل شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در کشور در دو قطبی هستند، تصریح کرد: مردم در دو قطبی اصلاح طلبان و اصولگرایان قرار دارند و به دنبال رفع موانع و مشکلات هستند که هر کدام کار مردم و مردم برای حل مشکلات است.

گسپور با بیان اینکه باید در حوزه هوش مصنوعی پیشرفت کنیم، خاطرنشان کرد: وابستگی امروز جهانی به فضای مجازی نیاز ما به هوش مصنوعی را افزایش داده است، باید در حوزه هوش مصنوعی شتاب بیشتری بگیریم.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه ایران در زمینه هوش مصنوعی رتبه شانزدهم جهان را دارد، تاکید کرد: این رتبه برای ما قابل قبول نیست. ما باید در این زمینه به سرعت پیشرفت کنیم تا دشمن نتواند مانند حادثه بنزین از ما سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید