توصیه ویژه یحیی در مورد بمب شکست خورده پرسپولیس

یحیی گل محمدی درباره وضعیت سعید صادقی و اینکه به نظر می رسد فشار زیادی روی او وجود دارد، گفت: ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید صادقی یکی از آنهاست. او به تازگی به ترکیب اضافه شده است، هرچند در بازی قبلی در فرم بسیار خوبی قرار داشت. آینده خوبی برای او در پرسپولیس می بینم و از نظر فنی و شخصی از او راضی هستم.”

سعید صادقی فصل گذشته با بازی در پست وینگر چپ عنوان بهترین بازیساز لیگ را به دست آورد. او 14 پاس گل برای هم تیمی هایش در گل گهر انجام داد و سلطان نقل و انتقالات شد. اگرچه او توانایی بازی در جناح راست را دارد و در پرسپولیس در آن پست بازی می کرد، اما واقعیت این است که تاثیرگذاری او در سمت چپ بیشتر است. از سوی دیگر مهدی ترابی در چند فصل گذشته وینگر چپ اصلی پرسپولیس بوده و با درخشش در آن پست به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت قرمزها شناخته شده است. به همین دلیل گزینه اول یحیی برای جناح چپ ترابی است. پستی که طی دو فصل گذشته ترابی را به یکی از بهترین پاسورهای لیگ تبدیل کرده است.

اگرچه یحیی در دو بازی اخیر به ترابی و صادقی اجازه داده است که مدام جای خود را عوض کرده و حرکت کنند و محل بازی خود را جابجا کنند، اما هنوز هماهنگی کاملی بین آنها وجود ندارد. سعید صادقی دوست دارد در سمت چپ هافبک بازی کند و شنیده‌ایم که این موضوع را به یحیی گل محمدی منتقل کرده است، اما پاسخ سرمربی پرسپولیس جالب بود: «تو را قبول دارم پس فقط تمرین کن و کار کن “روی خودت تمرکز کن و حواشی را نادیده بگیر!”

دیدگاهتان را بنویسید