توضیحات اتحادیه فوتبال در مورد سیستم کمک داور ویدیویی


ساعت: 12:59
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920020

فدراسیون فوتبال درباره نشست مدیران باشگاه ها با مدیریت فدراسیون فوتبال در خصوص سامانه کمک داور ویدیویی توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس اداره «روابط عمومی و اطلاع رسانی» فدراسیون گفت: پس از برنامه ریزی جلسات مربوط به سامانه کمک داور ویدیویی، بخش زیادی از اهداف فدراسیون فوتبال تحت پوشش آن قرار می گیرد. به همین دلیل دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست پروژه کمک داور ویدیویی روزانه جلسات متعددی را با زیرمجموعه های مرتبط برگزار می کند.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه دیروز امروز مدیرعامل محترم باشگاه ذوب آهن اصفهان با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و در این جلسه بحث های مثبتی در خصوص تجهیز ورزشگاه فولادشهر به سیستم کمک داور تصویری مطرح شد. همچنین روز چهارشنبه دیدار مدیرعامل محترم باشگاه گل گهر با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می شود که محور آن بهره گیری از تجهیزات رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال در اسرع وقت در ورزشگاه این باشگاه است. تا حد امکان گل گهر.

علوی خاطرنشان کرد: جلسات مربوطه به صورت فشرده ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد باشگاه های فوتبال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان در تجهیز ورزشگاه های خود به فناوری VAR پیشتاز باشند و امیدواریم با توجه به عزم صورت گرفته در این زمینه، شاهد استفاده از این فناوری در تمامی ورزشگاه ها باشیم. آینده .

دیدگاهتان را بنویسید