توضیحات فدراسیون فوتبال در خصوص سیستم VAR / پاسخ به اقدام جدید باشگاه سپاهان


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814322

فدراسیون فوتبال در خصوص سیستم VAR بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیستم VAR بر اساس استانداردها و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال تنها با تایید فیفا و هماهنگی فدراسیون فوتبال ایران برای عملکرد در مسابقات ایجاد شد. بنابراین هرگونه تست فنی و آزمایشی آنلاین یا آفلاین فقط با اعلام و تایید فدراسیون جهانی فوتبال توسط فدراسیون فوتبال ایران امکان پذیر است و لذا مسئولیت عواقب و عواقب قانونی اقدامات خارج از این چارچوب بر عهده مرتکبین است. از این گونه فعالیت های غیرحرفه ای

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تحت نظارت فدراسیون جهانی و بر اساس پروتکل های فنی و اجرایی اعلام شده از سوی فیفا، روند اجرای سیستم کمک تصویری داوران در مسابقات ملی و باشگاهی را رصد کرده است.

بدیهی است کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس قوانین و مقررات موجود در خصوص آخرین اقدامات تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش دانا؛ باشگاه سپاهان در شخص فجر شهید نجات شیراز در روزهایی که تصمیم گیران فوتبال کشور به مسائل دیگری دست و پنجه نرم می کنند و ایجاد و استقرار سیستم کمک تصویری داوران به طور آفلاین به فراموشی سپرده شده است، دست به کار بزرگی زد. فناوری در ورزشگاه نقش جهان آزمایش شد; آزمایشی که گفته می شود موفقیت آمیز بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید