توضیح فدراسیون بدنسازی در خصوص ادعای تیم ملی پاورلیفتینگ سابق؛ ادعاهای غیر واقعی و نادرست

ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799247

فدراسیون بدنسازی درباره اتهامات یک ملی پوش پاورلیفتینگ سه گانه در مسابقات جهانی نروژ اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر اسداله زاده، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در جام جهانی نروژ که متأسفانه پس از جدایی از تیم ملی و در اقدامی غیرحرفه ای به کشور بازگشت، در آخرین مورد ادعاهایی را مطرح کرده است. دو ماه بدنسازی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:

آقای امیر اسدالله زاده که یکی از همشهریان اعزامی ایران به پاورلیفتینگ در جام جهانی بود، علیرغم همه کمک ها و تهیه وسایل ورزشی برای اعزام تیم و مسابقات و بر خلاف اعتماد و اهداف ورزشی خروج از اردو. تیم ملی در نروژ به دلایلی به همراه سایر اعضای تیم به ایران بازگشت.

با توجه به ادعاهای واهی و بی اساس آقای امیر اسدالزاده در رسانه ها و حتی یکی از شبکه های خارجی از جمله اجبار به پوشیدن پیراهن با تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این ادعا را به طور کامل اعلام می کند. بی اساس و خلاف واقع است ضمنا این اقدام مغایر با قوانین و مقررات فدراسیون جهانی بوده و لباس شرکت کنندگان در مسابقات باید دارای شرایط خاصی باشد. البته همانطور که دیگر ملی پوشان کشورمان بعد از این مسابقه گفتند، هر ایرانی مفتخر به پوشیدن چنین پیراهنی است، اما از نظر رعایت قوانین بین المللی و رعایت این قوانین توسط فدراسیون، ادعای فوق کاملا خلاف واقع و کذب است.

اخیراً ادعاهایی از سوی این فرد مبنی بر ایمن نبودن وی در ایران در صورت بازگشت به کشور مطرح شده است که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام می کند در صورت بازگشت ورزشکار به کشور خطری برای وی وجود نخواهد داشت و علاوه بر این، تهدید اعلام شده. صحیح نیست صرفاً در مورد تخلفات انضباطی یا ورزشی و با رعایت قوانین و مقررات انضباطی امکان اخذ توضیح یا تصمیم قانونی از کمیسیون انضباطی وجود خواهد داشت و این امر ربطی به امور قضایی و کیفری ندارد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید