شهاب حسینی نیاز به تصحیح ادعاهای نادرست خود دارد/ «صدای حقیقت» باشید.


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918904

روابط عمومی مجلس در واکنش به اظهارات کذب شهاب حسینی درباره اظهارات نمایندگان مجلس، در رد ادعای کذب درخواست اعدام دستگیرشدگان در جریان اغتشاشات، خواستار اصلاح اظهارات این هنرمند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی شورای اسلامی در واکنش به اظهارات کذب شهاب حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان در خصوص اظهارات نمایندگان مجلس، اظهارات کذب در مورد تقاضای اعدام دستگیرشدگان اخیر را رد کرد. شورش در این بیانیه و خواستار اصلاح اظهارات هنرمندان شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آقای سید شهاب الدین حسینی هنرمند سرشناس و توانمند کشورمان اخیرا در ویدئویی که از وی در فضای مجازی منتشر شده است، اعلام کرده است که «۲۷۷ نماینده مجلس خواستار صدور حکم اعدام برای دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر شده اند» و سپس با یادآوری اینکه نمایندگان مردم در واقع نمایندگان مردم هستند و از آنها خواسته می شود که “صدای مردم” باشند.

واقعیت این است که سخنان آقای شهاب حسینی در ادامه سخنان کذب و غیرواقعی است که رسانه های فارسی زبان معاند در خصوص بیانیه 227 نماینده مطرح و منتشر کردند و همانطور که قبلاً نیز بارها توضیح داده شد این اظهارات کذب که « نمایندگان خواهان اعدام هستند” دستگیر می شوند” در این بیانیه ذکر نشده و ربطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

انتظار می رفت آقای حسینی حداقل به منبع اصلی خبری شورای اسلامی و رسانه رسمی در خصوص این ادعا مراجعه می کرد. به یاد این هنرمند عزیز و سایر کسانی که ممکن است اسیر قاب رسانه ای شیطانی شده باشند، تاکید می کنیم که در بیانیه 227 نماینده مجلس به هیچ وجه اشاره ای به “اعدام” نشده است، اما امضا کنندگان خواستار “قصاص” کسانی هستند که دستانشان به آن آلوده شده است. خون شخص دیگری و مانند داعش با کشتن مردم و ماموران امنیتی آنها را کشتند و حتی فیلم این جنایت را با افتخار منتشر کردند.

حتی اگر رسانه های مخالف دست به جعل و دروغ پردازی بزنند یا برخی اذهان تسلیم قاب این رسانه ها شوند، برای هنرمندی مانند شهاب حسینی تفاوت اعدام و قصاص آشکار است و انتظار نمی رود فریب این رسانه سازی را بخورد. امیدواریم صدای حقیقت باشد و این ادعاهای نادرست را اصلاح کند.

دیدگاهتان را بنویسید