پاسخ مدیر رسانه ای پرسپولیس به ادعاهای نادرست سرپرست تیم رقیب تهرانی

ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793449

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از رفتار مدیر رسانه ای باشگاه آبی ها تعجب می کنم که از صبح تا شب در همه رسانه ها انگار زمام امور را به دست گرفته و همه جا درباره ما صحبت می کند! “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نشست خبری یحیی گل محمدی پیش از دیدار مقابل ویستا توربین در شانزدهمین دوره مسابقات یادواره آزادسازی خرمشهر به اصحاب رسانه گفت: آنها پیروز شدند و من فقط می خواهم دیده شوم. باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل رفتارهای مودبانه و مودبانه ای داشت اما انگار فایده ای نداشت.

وی افزود: ترجیح می دهم و باید با همان ادبیاتی که صحبت می کند با او صحبت کنم و از همه اهالی فوتبال عذرخواهی می کنم. به چه حقی درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت می کنید؟ آقای صدری دیروز با آقای عزیزی هادم در فدراسیون فوتبال دیدار کرد و در مورد مسائل مربوط به پرسپولیس و حتی استقلال صحبت کرد. ربطی به این ندارد که شما در مورد آقای صدری صحبت می کنید.

علیرضا اشرف گفت: نمی توانید درباره باشگاه پرسپولیس و قهرمانی هایش صحبت کنید. به چه حقی مسابقات فوتبال ایران را زیر سوال می برید؟ اتفاقا باشگاه پرسپولیس هم دیروز از او شکایت کرد و ما تا آخرین لحظه پیگیرش هستیم و باید پاسخگو باشند.

مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس ادامه داد: دورانی که او و امثال او و برخی از پیشکسوتانی که آمدند و به راحتی قهرمانی پرسپولیس را مسخره و مسخره کردند به پایان رسیده است و باید مسئولیت رفتار خود را بپذیرند و خیلی جالب است. چند ذکر کرده اند تا جایی که به ضررشان باشد.

علیرضا اشرف گفت: سوال من از باشگاه استقلال این است که آیا صحبت های او جایگاه باشگاه استقلال است یا اینها خروج ذهنی اوست؟! او در مورد سوپرجام صحبت می کند. بسیار جالب است و ما بسیار خوشحالیم که هنوز از این داستان ناراحت هستید. اینجا هم جای خوشحالی برای هواداران پرسپولیس است و همه می دانند که از ترس پرسپولیس به ترکیه فرار کردی. در همان سال هم مدیرعامل باشگاه شما و هم مربی و بازیکنان یک ماه پیش از سوپرجام خبر داشتند. چه شد که به ترکیه رفتید؟ و از همه مهمتر همین آقایی که الان نایب رئیس باشگاه شماست و در آن زمان رئیس سازمان لیگ فوتبال بود همان موقع گفت حق با باشگاه پرسپولیس است و بازی باید باشد. 3-0 به سود باشگاه پرسپولیس. آنهایی که استقلالی هستند و اکنون در باشگاه شما قادر مطلق هستند، آن زمان می دانستند که این سوپ چقدر شور است. پس وای به حال بقیه ای که از بیرون شاهد این ماجرا بودند.

وی ادامه داد: یا سوال دیگری که در مورد مهدی طارمی مطرح کردید و نمی دانم چرا مثل ادمین های 15 سال پیش تلگرام صحبت می کنند؟! بارها و بارها می گوییم و امیدوارم این آخرین بار باشد و اگر دوستان نخواهند در مقابل تفاهم مقاومت کنند، کمیسیون انضباطی فیفا به عنوان عالی ترین مرجع انضباطی فوتبال جهان در مورد مهدی طارمی. ، این بود که باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شود و مهدی طارمی چهار ماه محروم شود و اگر بخواهند نتایج بازی ها را تغییر دهند این کار را می کنند. یعنی مثلا نمکی ها و امثال اینها. هه

مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته اگر بخواهید همه چیز را مثل ماجرای سوپرجام خرج کنید و دوباره به یک شوخی خاص و عام تبدیل شوید، دیگر حرفی برای گفتن نیست. خودتان این مسیر را طی کنید و به دادگاه CAS بروید و ببینید عاقبت این پرونده چیست.

علیرضا اشرف گفت: یا به بازی پرسپولیس و سپاهان اشاره کردند. اولاً بله، سپاهان هم مثل شما از بازی پرسپولیس با ما می ترسید و فرق شما این بود که خیلی ترسیدید و به ترکیه رفتید، اما سپاهان حداقل ترسید و به رختکن آمد. و دوم اینکه چه ارتباطی بین این دو سوال وجود داشت؟ اشاره کردید که اختلاف پرسپولیس و استقلال دو امتیاز است در حالی که اختلاف ما با شما هشت امتیاز است. چرا به راحتی همه چیز را تحریف می کنید؟

مدیر رسانه ای پرسپولیس افزود: دوستان گفتند نتیجه بازی ها باید در زمین باشد. چه کسی نداند که باشگاه شما در طول تاریخ بیشترین رای را از کمیته انضباطی کسب کرده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در طول چند سال اخیر به بهانه های مختلف، درست یا نادرست، به سرعت بازیکنان پرسپولیس را از هر اشتباهی محروم کرده است، اما پرونده ضرب و شتم بازیکنان شما در فرودگاه دو سال است که در این کمیته خراب شده است! آیا این عدالتی است که انتظار دارید در زمین فوتبال باشد؟!

وی گفت: این موضوع تاکنون رسانه ای نشده است و اینکه در سال 1390 کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال طی حکمی به امضای آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال را به دلیل پرداخت نکردن پول اخراج کرد. درخواست آقای صمد مرفاوی: “شش نکته محکوم شد، چه اتفاقی افتاده که این قضیه و این موضوع در رسانه ها مطرح نشده و تاکنون مطرح نشده است؟ آیا شما با این و نهاد بالاتری که تماس داشته اید تماس داشته اید. از ابلاغ و اجرا ممانعت به عمل آمد؟! من واقعاً درک می کنم که آنها تحت فشار هستند و سخت کار می کنند و طرفداران آنها 10 سال است که رنگ جام را ندیده اند و باید به نوعی آنها را خوشحال کنند، اما درخواست من این است که حرفه ای باشند. و نه چندان متوهم و غیره غیر حرفه ای و غیر منطقی صحبت نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید