تولیدکنندگان بیشترین ضربه را از سوددهی دلالان می بینند

وی افزود: بخش تولید برای هر دولتی بسیار مهم است و همه می دانیم که تولید یکی از مولفه های مهم امنیت ملی هر کشور است. در واقع اگر به تولید لطمه وارد شود، امنیت ملی کشور آسیب می بیند و آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد می کند.

استاندار قزوین تاکید کرد: طبق تحقیقات انجام شده می بینیم که بسیاری از آسیب هایی که دیده ایم از افراد بیکار بوده و اگر این افراد استخدام می شدند آسیب هایی پیش نمی آمد، بنابراین این نشان دهنده اهمیت تولید برای حفظ امنیت است. از یک جامعه.” .

وی گفت: خوشبختانه در 15 سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور ما افتاده است و باید قدردان مقام معظم رهبری باشیم که سیاست های کلی نظام را بر مبنای اقتصاد بدون نفت پایه گذاری کردند و درآمدهای نفتی کشور را به سمت سازندگی سوق دادند. زیرساخت های موجود در کشور، در عین حال صندوق توسعه ملی تصمیم گرفت تمام درآمدهای نفتی را در این صندوق جمع آوری کند و از آن برای توسعه کشور استفاده کند.

جمالی پور افزود: هرچند دولت به دلیل شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها گاهی مجبور می شود با اذن مقام معظم رهبری از صندوق ذخیره ملی برای کشور استفاده کند، اما قطعاً در شرایط مناسب که تحریمی وجود ندارد، بار حکومت بر دوش است. تولید و ساخت کشور و ساخت زیرساخت ها بر عهده نفت خواهد بود.

وظیفه اصلی دولت حمایت از تولیدکنندگان است

وی گفت: تولیدکنندگان دغدغه بزرگی به نام عزت کشور و خدمت به کشور و نظام دارند که بسیار ارزشمند است و ما باید در خدمت چنین تفکری باشیم چرا که این تفکر ارزشمند است. تداوم و حیات یک جامعه را تعیین می کند و در عین حال امنیت جامعه را ایجاد می کند.

استاندار قزوین ادامه داد: دولت هیچ تعهدی جز خدمت به تولیدکنندگان نمی تواند داشته باشد و دولت ایجاد شد تا حوزه خدمات را در دست بگیرد و بتواند با برنامه محوری و تدوین استراتژی مسیرها را روشن کند و تسهیل گر باشد.

جمالی پور گفت: در کنار سرمایه گذار متعهد، بخشی نیز داریم که به دنبال مزایای بی شماری مانند زالو است و کسانی که به عنوان واسطه و دلال ظاهر می شوند همواره تهدیدی برای دولت، مردم و سرمایه گذار بوده اند.

وی تاکید کرد: من مدیری را که روزی سلیقه شخصی را در سیستم تولید اعمال می کند تحمل نمی کنم و خود را شایسته خدمت به مردم نمی دانم; به همین دلیل توصیه من به نهادها همیشه این بوده که رویکرد حمایتی داشته باشند و به همین دلیل راحت ترین تصمیم ها در نظام اقتصادی استان گرفته می شود.

استاندار قزوین در پایان گفت: معتقدم در این روزهای سخت باید دست به دست هم داد و از همه فرصت ها برای عبور از بحران ها استفاده کرد چرا که این جنگ بسیار سخت تر از جنگ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید