تولید با 20 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی در مجتمع صنعتی و معدنی کرمان

ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794258

جعفر رفیان گفت: گندله سازی شماره 2 پس از شروع کار با ظرفیت اسمی پنج میلیون تن، با استفاده از تجربیات همکاران در کمتر از سه ماه به تولید اسمی رسید و اکنون در این بخش بالغ بر 6 میلیون تن تولید داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرعامل شرکت گندله سازی راه آرمان جعفر رفیعیان گفت: ظرفیت اسمی گندله شماره یک پنج میلیون تن است اما با برنامه ریزی و تلاش پرسنل بالای شش میلیون تن در سال 20 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی این درصد کمی از رکورد تولید در بخش تولید گندله با کارخانه موجود است.


وی اذعان داشت: گندله سازی شماره 2 پس از شروع کار با ظرفیت اسمی پنج میلیون تن، با استفاده از تجربیات همکاران در کمتر از سه ماه به تولید اسمی رسید و اکنون در این بخش بالغ بر 6 میلیون تن تولید داریم.

رفیان گفت: سال گذشته بالغ بر 12 میلیون و 100 هزار تن گندله تولید کردیم و تلاش می کنیم تولید امسال را به بالاتر از سال گذشته برسانیم.

وی در خصوص قطعی برق تابستانی اخیر و تاثیر آن بر تولید گفت: اگرچه مدیریت کار در زمان قطع برق بسیار سخت و چالش برانگیز بود، اما سعی کردیم کوچکترین انحرافی از برنامه تولید داشته باشیم و همانند گندله سازی، تجربه عملیاتی خوب کمک کرد. ” هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت باعث ثبات ما شد.

مدیر کارخانه گندله گل گهر در خصوص عوامل موثر بر تولید نیروی کار را کارآمدترین رکن تولید عنوان کرد و گفت: در حوزه نیروی انسانی همکاران مجرب و متخصص زیادی داریم که تقریبا نیاز به مشاوره بیرونی را برطرف کرده اند. “

رفیان با بیان اینکه نیروهای متخصص یک مزیت برای شرکت است، افزود: در زمینه تولید و تجربه تعمیرات به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم تجربیات خوبی را به سایر شرکت ها منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ارزیابی نیروها بر اساس معیارهای مشخص و واقع بینانه است، گفت: در هنگام انتخاب سرپرستان و مدیران، حتی مدیران حوزه عمل، انتخاب منطقی است، به طوری که بالاترین رده های گروه توسط همکارانی با تجربه مفید در این زمینه..

رفیان با بیان اینکه این دستاوردها هم در حوزه بهره برداری و هم در حوزه نظارت به دست آمده است، افزود: شرکت بهره برداری ما هم تجربه و هم دانش دارد که هم رشد نیروی کارشان از درون و با تجربه زیاد است و هم می توانند به راحتی کار را مدیریت کنند. “

رفیان گفت: گل گهر با راه اندازی شرکت رگولاتوری موفق به ایجاد یک بهره بردار دیگر شد که منجر به افزایش تجربه عملیاتی شد. بلند شو

وی گفت: به منظور بهبود مستمر سیستم های بهسازی از جمله 6 سیگما، پروژه هایی شناسایی شده است که چندین سال اجرا و پایش شده است. دلیل شرکت در سیستم های بهبود بسیار خوب است.

رفیعیان درباره سیستم های کاری جدید مانند نگهداری، تعمیر و بهره برداری گفت: خوشبختانه تقریباً مدرن ترین سیستم ها را در این زمینه داریم و گل گهر یکی از پیشتازان نظام سازی سیستم گردش کار است که بر اساس آن کلیه فعالیت ها مکانیزه و مکانیزه می شود. «این روند تعدادی از گردش‌های کار دستی را حذف می‌کند و بهره‌وری و سرعت کار را افزایش می‌دهد.

وی در خصوص کیفیت محصول تولید شده به روش گندله سازی گفت: در کیفیت محصول تکلیف و مدلی داریم که بر اساس آن نگاه کاملا مشتری مداری است.

مدیر گندله سازی شرکت گل گل گهر افزود: از نظر کیفیت اقلام مختلف موثر است، کنسانتره هایی که در فرآیند دانه بندی وارد گندله می شوند، تجهیزات و نیروی کار در این امر دخیل هستند.
مدیر گندله سازی گل گهر گفت: بازخوردی که از واحد فروش و واحد مدیریت فرآیند می گیریم بر این روند تأثیر می گذارد. این واحد هم با آزمایشگاه و مشتری و هم با مواد اولیه و واحد فرآوری در ورودی در تماس است. “

وی افزود: کیفیت گندله سازی نیازمند دستورالعمل، رویه و نظارت مستمر است که هر روز صبح اقلام کیفی را به صورت دقیق بررسی می کنیم تا مغایرت ها را بررسی و اصلاح کنیم. همچنین در شیفت تولید، مدیر تولید داریم که علاوه بر کمیت، وضعیت کیفیت را نیز کنترل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید