توهین عجیب و وحشتناک این بازیکن پرسپولیس به هواداران استقلال

توهین عجیب و وحشتناک این بازیکن پرسپولیس به هواداران استقلال

علیرضا حقیقی پس از شکست 4 بر صفر نساجی مقابل استقلال گفت: بازی اصلا خوب نبود. از طرف خودم و همه بازیکنان بابت این فصل از مخاطبان نساجی عذرخواهی می کنم. این فوتبال است و فراز و نشیب های زیادی دارد. امیدوارم فصل آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره حضورش در نساجی برای فصل آینده گفت: قبل از اینکه تصمیم بگیریم عرق مان خشک شود.

دروازه بان نساجی درباره تنشی که پس از ورود به زمین در زمان گرم کردن به وجود آمد، بیان کرد: نمی دانم هواداران استقلال یا گاهی سپاهان چه فکری می کنند. من بازیکن نساجی هستم و تمام تلاشم را برای این تیم می دهم. شاید تجربه حضور در پرسپولیس را داشته باشم اما این دلیل نمی شود که نساجی و هوادارانش را دست کم بگیرم.

حقیگی افزود: سوال و درخواست من از هواداران استقلال این است. زمانی لیگ را باختید که دربی را واگذار کردید و به صنعت نفت امتیاز دادید. من در مورد کور بودن صحبت نمی کنم و فقط به هواداران استقلال می گویم که آنها هم هوادار نیستند و یکسری بچه هستند که در فضای مجازی یکسری چرت و پرت می گویند و به ورزشگاه کشیده می شوند. سپاهان مقابل ملوان در حضور 70 تا 60 هزار تماشاگر گل زد و با اینکه از پرسپولیس پیش بود قهرمانی را از دست داد.

وی تاکید کرد: هواداران استقلال، سپاهان و… آنها باید بازیکنان خود را بخواهند. آنهایی که 20-25 میلیارد قرارداد داشتند اما نتوانستند تیمشان را به قهرمانی برسانند. آنها هم تیمی های من هستند و تمام تلاش خود را کردند.

دروازه بان نساجی ادامه داد: هواداران استقلال امروز با درجه فارنهایت فکر می کردند بازی های واقعی دارند. این تیم 11 نفر در زمین و 11 نفر روی نیمکت حضور دارند و من در هر تیمی هستم، همه جان خود را آنجا می گذارند. جالب نیست که بخواهند حقیقت لحظه را بگویند.

حاجی افزود: من هم انسان هستم و اشتباه می کنم. من یک روز خوب و یک روز بد دارم. بحث من کور نبودن است و نمی خواهم بازیکنان استقلال یا سپاهان را نابود کنم اما بهتر است هواداران این دو تیم آرزوهایشان را از آنها بگیرند.

وی درباره شرایط نامناسب این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک سری مشکلات داخلی تیمی و خانوادگی وجود دارد که باید برملا شود. مدیریت و مالک تیم بهترین تصمیم را می گیرند. نساجی طرفدارانی دارد و بینندگان ما انتظار موفقیت دارند و امروز آنها را شرمنده می کنیم. من یک بار دیگر از آنها عذرخواهی می کنم.

حقيقي يادآور شد: صريحا مي گويم; از اول فصل تیم خوبی جمع نشده اما این جزئی از فوتبال است و قیمت ما در مقایسه با برخی تیم ها که بالای 500 تا 700 میلیارد تومان هزینه کرده اند و ما کار بزرگی کرده ایم ناچیز است!

وی درباره ماندن یا رفتن سرمربی اسپانیایی نساجی گفت: نمی دانم و مالک باشگاه باید این را بگوید. با تشکر از آقای حدادیان و سیف الله پور. مالک باشگاه از جیب خودش پول خرج می کند و هر چه داشت برای تیم گذاشته و به آنها خسته نباشید می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید