تکذیب خبر جدایی لژیونر ایرانی از تیم قطر

تمایل العربی برای جذب عمر السومه گمانه زنی هایی را در مورد احتمال جدایی مهرداد محمدی، بازیکن ایرانی آن تیم ایجاد کرده است. برای حضور مهاجم سوری باید نام یکی از بازیکنان خارجی عربی از لیست خارج می شد که این موضوع باعث شد تا خبر جدایی محمدی منتشر شود.

با این حال، رسیدن پیشنهاد الشباب عربستان به آرون بوپندزا به معنای ماندن محمدی در العربی بود، اما طبق گزارش روزنامه الرایه که یکی از معتبرترین روزنامه های قطر است، از صبح امروز شایعاتی مبنی بر ماندن محمدی در العربی منتشر شد. جدایی محمدی دوباره ظاهر شد.

فوتبالیست ایرانی العربی در هفته دوم لیگ ستارگان قطر در دربی حساس مقابل الریان عملکرد بسیار خوبی داشت و زننده گل دوم و بخشی از پیروزی تیمش بود تا روزنامه قطری مدعی جدایی محمدی شود.

الرایا در شماره امروز خود نوشت که محمدی به مدیران العربی مراجعه کرده و خواستار جدایی از این تیم شده و به همین دلیل باشگاه قطری تصمیم به فروش بازیکن ایرانی خود گرفته تا با بهترین پیشنهاد محمدی را بفروشد.

این خبر باعث شد تا با محمدی تماس بگیریم و درباره اخبار منتشر شده سوالاتی را از او بپرسیم که این بازیکن در گفتگوی کوتاه با خبرنگار اسپورت سه، تمامی این شایعات را تکذیب کرد و گفت که تمایلی به جدایی ندارد.

محمدی در این گفتگوهای کوتاه اعلام کرد: در بیمارستان حضور داشتم. من در بازی قبل مصدوم بودم و پایم را مداوا می کردم. من برای فیزیوتراپی در کلینیک آسپیتر رفتم و چیزی نمی دانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به مدیران العربی پیامی مبنی بر جدایی داده است، گفت: من هیچ درخواستی نداشتم و امروز صبح که از خواب بیدار شدم خبر را خواندم که اصلا صحت ندارد. .

بنابراین باید اعلام کرد که محمدی به طور دائم در تیم العربی حضور دارد و شایعه جدایی وی صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید