تکذیب معامله کی روش توسط رئیس فدراسیون فوتبال قطر/ افزایش بلاتکلیفی در مورد آینده تیم ملی ایران!

ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923276

رئیس فدراسیون فوتبال قطر خبر توافق با کارلوس کی روش را شایعه خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که این روزها اخباری از توافق نهایی کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال قطر برای هدایت آنابی پوشان به حداقل جام ملت های 2023 به گوش می رسد، رئیس فدراسیون این کشور به این خبر واکنش نشان داده است.

شیخ حمد بن خلیفه با حضور در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی الکاس در پاسخ به بحث کی روش گفت: من این را تکذیب می کنم که می گویند با کی روش مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم. ما چندین گزینه داریم که یکی از آنها کارلوس کی روش است. ما با گزینه های خود مذاکره کرده ایم اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

تیم ملی قطر با مربی موقت در جام خلیج فارس شرکت کرد و از راهیابی به فینال این رقابت ها بازماند. این در شرایطی است که گفته می شد توافق با کی روش بعد از جام عرب رسمی خواهد شد.

پیش از این بسیاری از کارشناسان، رسانه های موثق و خبرنگاران از توافق نهایی فدراسیون فوتبال قطر با سرمربی 70 ساله پرتغالی خبر داده بودند اما با اظهار نظر شیخ حمد، تنها باید به اعلام رسمی آخرین تصمیم قطری ها بنشینیم. .

اما پایان دوران کی روش در ایران از سوی مسئولان فدراسیون به صورت قطعی و شفاف اعلام نشده و ایران، قطر و کره جنوبی 3 تیم آسیایی حاضر در جام جهانی بودند که هنوز وضعیت سرمربیگری آنها مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید