تکرار ادعاهای مداخله جویانه آمریکا در مورد ایران

بر اساس آن گزارش، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، اتهامات علیرضا اکبری که به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم شده، انگیزه سیاسی داشته و اعدام وی غیرقابل قبول است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که واشنگتن مانند انگلیس می خواهد این اعدام را انجام ندهد.

پاتل مدعی شد: ما از گزارش هایی مبنی بر شکنجه اکبری در زندان برای وادار کردن او به اعترافات دروغ ناخشنودیم.

این مقام آمریکایی تصریح کرد: آمریکا ابزارهای مختلفی برای پاسخگویی ایران در اختیار دارد و تحریم ها و اقدامات گذشته گواه آن است.

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه اظهارات مداخله جویانه خود تصریح کرد: واشنگتن اقدامات ایران در دستگیری های خودسرانه و ظالمانه، اعترافات اجباری و اعدام های سیاسی را محکوم می کند.

لازم به ذکر است اخیرا وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای از دستگیری یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی خبیث انگلیس توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

یادآور ملت شریف ایران است. یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی مخرب انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و پس از طی مراحلی طولانی و چند لایه در مناطق ضداطلاعات دستگیر شد. ، عملیات فنی و فریب. جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری به برخی از دستگاه های حساس کشور دسترسی داشت و در عین حال اطلاعات به دست آمده را به صورت کاملا آگاهانه و مکرر در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار می داد.

این جاسوس در طی مراحل اخذ روادید از سفارت انگلیس در تهران توسط ماموران اطلاعاتی مستقر در آن سفارت نشان داده شده و با وی مصاحبه شده است. سپس در سفرهای شخصی خود به اروپا، کارمند تمام وقت سازمان جاسوسی بریتانیا شد. علیرضا اکبری به دلیل اهمیت موقعیت و دسترسی خود، به یکی از جاسوسان کلیدی سرویس SIS تبدیل شد که به طور همزمان توسط چند تن از مقامات برجسته ایران اداره می شد.

افسران ضد جاسوسی وزارت اطلاعات با کشف حلقه های جاسوسی مورد نظر، اطلاعات مربوط به اهداف و فهرست الزامات، شکل ارتباط و وسایل ارتباطی سرویس دشمن را تکمیل کردند و در مقطعی وارد زنجیره ارتباطی فیما شدند. بین سرویس SIS و جاسوس مورد نظر و تزریق اطلاعات مدار سعید پرداخت شد. سرانجام در فرصت مناسب و به دستور مقام محترم قضائی متهم دستگیر و پس از سیر مراحل قضایی حکم وی صادر شد.

جان بارکفان گمنام ایران اسلامی به صراحت می گوید که اگرچه دشمن خبیث انگلیس توانسته از نقاط ضعف این مرد سوء استفاده کرده و او را به خدمت بگیرد، اما قطعا نمی داند چه بخشی از اطلاعات دریافتی از نوع اطلاعات هدفمند و فریب بوده است. همچنین مجاهدان گمنام ایران اسلامی قاطعانه اعلام می دارند که با توکل به ذات مقدس وحدت و خطاب به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، شناسایی جاسوسان و عوامل نفوذی دشمن در هر سطحی و برخورد. آنها به طور قانونی بدون هیچ تسامح و ملاحظه ای، مجاهدین و تلاش شبانه روزی خود را در اولویت قرار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید