تکواندوکاران البرزی جزو برترین ورزشکاران کشور هستند/ لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی استان


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1887981

سارا کلچر گفت: تکواندوکاران دختر استان البرز از بهترین ورزشکاران این رشته در کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سارا کلهر یکی از مربیان تکواندو استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در سال های اخیر ثروت خانواده های استان به ویژه دختران برای یادگیری تکواندو افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تکواندوکاران دختر استان البرز جزو بهترین ورزشکاران این رشته در کشور هستند.

کلهر افزود: استان البرز در مسابقات قهرمانی تکواندو کشور نماینده دارد و این ظرفیت بالای این رشته ورزشی را برای استان به ارمغان می آورد.

این مربی ورزشی گفت: در مسابقات تکواندو بسیج کشوری بانوان ورزشکار استان البرز مقام دوم را کسب کردند و این نشان می دهد که این استان ظرفیت بسیار بالایی در عرصه ورزش دارد.

وی گفت: زیرساخت های ورزشی استان برای هدایت این استعدادها نیازمند تقویت است.

کلهر با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های استان ضعیف است ادامه داد: باید زیرساخت های ورزشی را در شهرستان ها تقویت کنیم چرا که استعدادهای درخشان ورزشی زیادی در آنها داریم.

این مربی با اشاره به اینکه امروزه بانوان در برخی رشته های ورزشی از جمله تکواندو گوی سبقت را از مردان ربوده اند، افزود: باید با حمایت از این استعدادهای ورزشی استان البرز را به عنوان پایلوت این ورزش در کشور معرفی کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و تامین زیرساخت های ورزشی مناسب شاهد درخشش بانوان ورزشکار البرزی در جهان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید