برگزاری چندین دوره مسابقات ورزشی همزمان با هفته بسیج در استان زنجان/ لزوم ارتقای روحیه بسیجی در بین ورزشکاران

ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786121

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در هفته بسیج در استان زنجان گفت: ورزش استان زنجان باید روحیه بسیجی را ارتقا دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی خلیلی در حاشیه قهرمانی شطرنج کشور در گفت و گو با موج رسا; وی با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی کشور به میزبانی استان زنجان گفت: این مسابقات به پایان رسید و از ورزشکاران تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در همه زمینه ها زمینه را برای پرورش استعدادها و کشف استعدادهای قهرمانان آینده فراهم کرده ایم، افزود: از امسال زمین در زنجان در حال آماده سازی است که یک رویداد ورزشی خوب در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال مسابقات استعدادیابی برتر برگزار می شود، گفت: امیدواریم ورزش شطرنج با استعدادهایی که در استان ما وجود دارد در این مسابقات نیز بدرخشد. . “

وی با بیان اینکه رویکرد مربی مرکزی را نسبت به قهرمان محوری در ورزش استان تغییر داده ایم، افزود: حمایت از مربیان را برای حضور حداکثری در مسابقات استعدادهای برتر در دستور کار قرار داده ایم که می تواند جای خود را به رشد و بالندگی بدهد. استان “.

هلیلی گفت: امیدوارم با حضور فعال هیئت های ورزشی استعدادیابی به هدف بزرگی که در استان داریم محقق شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: به مناسبت هفته بسیج مسابقات متعددی در استان زنجان برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه همایش استانی پیاده روی با هماهنگی سراسر کشور روز پنجشنبه برگزار می شود، گفت: در بین ورزشکاران …

وی با بیان اینکه ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران نیازمند فرهنگ سازی است ادامه داد: در استان زنجان ورزشکاران با اخلاق، با اخلاق و بسیجی فراوانی وجود دارد.

هلیلی خاطرنشان کرد: تشویق روحیه بسیجی در بین ورزشکاران امری ضروری است و امیدوارم این روحیه در استان ما بیش از پیش حاکم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید